دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان با فرمانده سپاه شاهرود+ عکس

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و هیئت همراه به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۵۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار خود با سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرماندهی سپاه شاهرود؛ با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، از زحمات این نهاد، در خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر و مشارکت و همکاری با برنامه های تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به اقدام بی شرمانه آمریکا،‌ واکنش گروه های سیاسی داخل کشور و اقشار مختلف مردم را نشانه خاستگاه مردمی سپاه پاسداران و قدردانی از خدمات این نهاد دانستند.
سرهنگ جواد عبیری نیز در این دیدار؛‌ با تشریح برخی از اقدامات سپاه پاسداران شاهرود در امداد رسانی و کمک به آسیب دیدگان سیل در استان های شمالی و غرب کشور،‌ اتحاد و همدلی بوجود آمده را از الطاف خداوند دانسته و گفتند در حوادث مختلف و با وجود بدخواهی های دشمنان؛ خداوند همیشه به این ملت، عزت و سربلندی داده است.
وی از همکاری آموزش و پرورش در اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی و توسعه فعالیت های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تشکر کردند.
در این دیدار که معاون پرورشی و آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود حضور داشتند به مناسبت روز پاسدار از فرمانده سپاه شاهرود و کارکنان این ناحیه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار