امام جمعه شاهدیه در در جمع پایوران ناحیه مرکزی یزد گفت: اگر امروز می بینیم آمریکایی ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست ها قرار می دهد به دلیل این است که آنها در جهان ومنطقه دچار شکست ها وناکامی های فراوانی مواجه هستند ومی خواهند با این اقدام خبیثانه افکار را منحرف سازند.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۴۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام محمود دهقان نیری در جمع پایوران ناحیه مرکزی یزد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعیانیه گفت: اقدام آمریکایی ها در واردساختن اسم سپاه در لیست تروریست ها نشان از حقانیت ودرستکار بودن این نهاد قانونی ورسمس کشور دارد همانطورگه حضرت امام راحل(ره) هم می فرمودند که مذمت دشمن دلیل درستی رویه ماست.
امام جمعه شاهدیه در ادامه با بیان اهداف، برنامه ریزی های دشمن وحساب شده بودن این اقدام شوم افزود:هدف دشمن که مستقیم وارد گود شده ویک نهاد نظامی وقانونی یک کشور را زیر سوال می برد نشانه گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی در پایان تصریح نمود:همه ما به شدت این حرکت احمقانه که نهایتاً سبب رسوایی آنهاست را محکوم می کنیم وبرای برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دشمن را در همه عرصه ها ناکام گذاردند توفیقات روز افزون را خواستاریم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات