امام‌جمعه بخش بهمن، گفت:: ترامپ با تروریست نامیدن سپاه، حجت بر مسئولین در خصوص عدم تصویب FATF را تمام کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۳۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازسرو ابرکوه؛ ظهر دیروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار پاسداران، اظهار کرد: قدرت، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایران برخلاف تصور دشمنان به خاطر بمب اتم نیست، بلکه ناشی از فداکاری، ایستادگی و بصیرت مردم است.

ایران امروز قدرت منطقه است که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به او کند
حجت‌الاسلام علیزاده گفت:: چهل سال است تلاش می‌کنند با فشار‌های سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی، جمهوری اسلامی را متوقف کنند، اما احمق‌هایی، چون ترامپ باید فهمیده باشند آن روز که کشور ما بدون امکانات و جنگ‌زده بود نتوانستند کاری کنند، امروز که ایران کشوری قدرتمند است، اگر نگاه چپ به آن کنند روزشان، شب و سیاه خواهد شد.

علیزاده، ضمن بیان اینکه سپاه یکی از دستگاه‌های اثرگذار و خدوم کشور است که در همه عرصه‌های نظامی و سیاسی با دشمن مقابله کرده و امروز باافتخار به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: با این اوصاف دشمنان به خاطر همین اثرگذاری و درخشندگی و خدمات بی‌منت، کینه سپاه را به دل‌گرفته و عصبانی‌اند.

تروریست نامیدن سپاه؛ حماقت ترامپ است که بی‌جواب نمی‌ماند
وی، با محکوم کردن حماقت بزرگ ترامپ و دولت آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه، تصریح کرد: دشمنان ما احمق‌اند، مدعیانی که امروز سپاه پاسداران را تروریست می‌نامند خودشان پرورش‌دهنده تروریست در سراسر جهان و حامی جیش الظلم و منافقینی که بیش از ۱۷ هزار نفر را ترور و شهید کردند، هستند. متهم ردیف اول در به‌کارگیری سلاح‌های هسته‌ای و نقض حقوق بشر هستند.

علیزاده یادآور شد: هرکجا در دنیا جنایتی رخ می‌دهد، محال است ردپای آمریکا در آن نباشد. وقتی آمریکایی که ۹۰ درصد حیات پلیدش، جنگ و تجاوز به دیگر کشور‌ها بوده است، وقیحانه سپاه را (که منطقه خاورمیانه را از وجود تروریست‌هایی که آن‌ها پرورش داده بودند پاک می‌کند) تروریست می‌نامند نشان از این است، که آمریکا به بن‌بست رسیده و شکست‌خورده است.

خطیب جمعه بخش بهمن عنوان کرد: به فضل خدا قطعاً سپاه پاسدران با راهبرد مقابله‌به‌مثل، درسی به آن‌ها خواهد داد که در تاریخ فراموش نشود.

ترامپ با این کار گور خود را کنده است
وی بیان کرد: طرح معرفی کردن سپاه به‌عنوان تروریست؛ از سال ۲۰۰۱ در دستور کار دولت آمریکا قرار داشت، که جرج بوش و اوباما روسای جمهور سابق آمریکا به از بیم پیامدهایش آن را عملی نکردند و امروز احمقی، چون ترامپ آن را علنی کرده است، ولی با این کار گور خور را کند.

این مقام مسئول تأکید کرد: این کار احمقانه ترامپ باعث وحدت ملی بین گروه‌های مختلف در ایران شد، که پس‌ازآن همه یک‌صدا از سپاه حمایت کردند و هشتک «من یک سپاهی‌ام» را راه‌اندازی کردند.

اقدام ترامپ در خصوص سپاه؛ حجت بر مسئولین برای عدم تصویب FATF را تمام کرد
علیزاده گفت:: ترامپ با این حماقتش کمک بزرگی به مسئولینی کرد، که در تصویب و عدم تصویب fatf مردد بودند. چون یکی از مهم‌ترین مسائل اصلی در پذیرش FATF تعریف تروریسم بود.

امام‌جمعه بخش بهمن ادامه داد: آمریکا با اقدام اخیر خود صحنه را شفاف کرد و نشان داد که مدافعان امنیت را هم تروریسم می‌داند و در پی ضربه زدن به آن از طریق FATF است که الحمدالله دست آن‌ها رو شد و حجت بر مسئولین تمام کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات