جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج وگردان امام حسین (ع) ابرکوه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۱۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه،  در این دیدار  در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد حجت الاسلام حسینی امام جمعه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه روز پاسدار را به حاضرین جلسه تبریک گفت.
امام جمعه شهرستان ابرکوه ضمن ارج نهادن به قرار گرفتن روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار تسریح گرد همان قدری که دشمنان اسلام و انقلاب نسبت به سپاه و اهدافش عداوت دارند به همان مقدار مردم نسبت به سپاه علاقه و همبستگی دارند.
طبق فرموده امام صادق (ع) که فرمودند خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داد ،ترامپ احمق و همراهانش که خودشان زاینده تروریست و حامی گروهک و دولتهای تروریستی می باشند به مانند 13 آبان روز استکبار ستیزی که تحریمهای جدید را وضع کرد و 22 بهمن پاسخ آن را از مردم گرفت امروز نیز در ایام ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اقدام به تروریست خواندن سپاه کرد که ان شاالله پاسخ این حماقت را خواهد دید.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد برای ملت ما چندان مهم نیست که آمریکا بخواهدبه سپاه آسیب برساند،چرا که اولا به ضرر خود آمریکا خواهد بود و ثانیا سپاه 40سال است ازدست آمریکا آسیب دیده ولی اقدامات هیچ ارزشی نداشته است و سرعت رشد سپاه را بالاتر خواهدبرد.
سپاه نیزباید نیز در حفظ اصول و مبانی انقلاب ، بینش و بصیرت مردم را افزایش دهد زیرا مشکلات اقتصادی و فرهنگی با عث کم رنگ شدن حقایق می شود.
در پایان نیز حجت الاسلام سالاری مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه و همچنین برادر ابرقوئی جانشین ناحیه در بیاناتی کوتاه ازامام جمعه شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات