مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد
حجت الاسلام رضوی راد گفت: یکی از رسالت های مهم بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب این است که بیانیه گام دوم و تک تک مولفه های آن را برای مردم و فضای دانشگاهی تبیین کند و این وظیفه بسیار مهمی است.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۱۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع کارکنان، فرماندهان حوزهها و پایگاههای مقاومت بسیج دانشجویی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، این ماه را ماهی پر از خیر، برکت و فضیلت دانست و گفت: امید است با برنامه ریزی های لازم بتوانیم از این ماه و برکات آن بهره کافی را ببریم و در جهت پاسداری از آرمان‌های اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت سید الشهدا(ع) گام برداریم.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به بخشی از مناجات شعبانیه (كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ يَدْأَبُ فِی صِيَامِهِ وَ قِيَامِهِ فِی لَيَالِيهِ وَ أَيَّامِهِ بُخُوعاً لَكَ فِی إِكْرَامِهِ وَ إِعْظَامِهِ إِلَى مَحَلِّ حِمَامِهِ) گفت: در صلوات شعبانیه آمده است که رسول خدا (ص) از این ماه کمال استفاده را می فرمودند و ما هم به تأسی از این بزرگوار باید نهایت استفاده از این ماه گرامی را ببریم.

وی نماز و روزه در ماه شعبان را لازمه بهره بردن از این ایام دانست و عنوان کرد: آنچه که امروز لازم است به آن بپردازیم، توجه به خودسازی و معنویت و تقرب به خدای تبارک و تعالی است.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت فضای دانشگاه ها برای کارآمدی در جامعه تأکید داشت: یکی از وظایف ما باید این باشد که بتوانیم معنویت را در فضای عمومی دانشگاه گسترش دهیم و خداباوری را عمق ببخشیم.

حجت الاسلام رضوی راد خدا باوری را تکلیفی مهم برای دانشگاهیان دانست و بیان داشت: اگر خداباوری و اعتقادات در دانشگاه ها تقویت شود مطمئنا علم و آگاهی که در تولید می کند، به درد جامعه می خورد و آن وقت است که به سمت دانشگاه اسلامی حرکت می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در تبیین نقش و جایگاه بسیج دانشجویی در استمرار و استحکام موفقیت های حاصل شده نظام اسلامی در چهل سال گذشته افزود: نکته ای که باید به آن توجه کنیم، بصیرت بخشی در فضای دانشگاه ها است. امروز بسیج دانشجویی وظیفه دارد به دانشجویان و دانشگاهیان بصیرت بدهد و فضا را برای آنها شناسایی کند و این کار بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: موضوع مهم دیگر که باید در گام دوم انقلاب به آن توجه شود، دیدگاه ها و دغدغه های مقام معظم رهبری و توجه به آن و عمل کردن در فضای دانشگاهی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی نقش بسیج دانشجویی در تبیین بیانیه گام دوم را اساسی خواند و تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب این است که بیانیه گام دوم و تک تک مولفه های آن را برای مردم و فضای دانشگاهی تبیین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات