خبرهای داغ:
در دیدار آیت الله عبادی با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) مطرح شد:

فراگیری تفکر همدلی حلال مشکلات/ جمع آوری کمک های نقدی برای سیل زدگان با همت بسیج و سپاه

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: تمام همت ما به جمع آوری کمک های نقدی است که تا کنون 160 میلیون تومان توسط سپاه جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۰۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار با سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان اظهار داشت: تفکر بسیجی منحصر به این ارگان(سپاه پاسداران) نیست و در تمام نیروهای مسلح وجود دارد و همه یکی هستند. این پاسخ خوبی برای دشمن است.

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در همه دوران ها وجود دارد، ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی همه اقشار مردم از نیروهای بسیجی و نظامی گرفته تا طلبه، کارگر، دانشجو و هر کس به هر میزان از روحیه جهادی برخوردار  بود در آن شرایط حضور داشتند و امروز نیز در کمک به سیل زدگان همه برای خدمات رسانی هستند لذا این برگرفته از روحیه ایمانی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: اگر تفکر همدلی فراگیر باشد و شاهد اندیشه بیگانه گرا در کشور نباشیم مشکلی در ایران نخواهیم داشت و مشکلات مربوط به اندیشه برخی افراد فریب خورده است که با  راه اندازی بازی سیاسی  سر عده ای کلاه می گذارند اما انگیزه سیاسی مردم از روز اول انقلاب با حضور 98 درصدی  در دفاع از اسلام و انقلاب  مشخص بود.

 

وی افزود: تجربه نشان داده که در طول  چهل سال انقلاب  اسلامی موفقیت های زیادی داشتیم البته ضعف هایی هم داشتیم لذا باید هرجا نقطه قوت است آنرا تابلو کنیم واز نقاط ضعف بپرهیزیم  تا بتوانیم به دستاوردها و اهدافمان برسیم.

فراگیری تفکر همدلی حلال مشکلات/ جمع آوری کمک های نقدی برای سیل زدگان با همت بسیج و سپاه

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت  ایام شعبان، اظهار داشت: خدا به ما توفیق داد که سرباز مهدوی باشیم  لذا باید اعتماد مردم به سپاه را قدر بدانیم و سعی کنیم رفتار ما به نحوی باشد که لیاقت آنرا داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه تا کنون 4 کامیون امکانات به مناطق سیل زده توسط سپاه انصارالرضا علیه السلام استان ارسال شده افزود: استان خراسان جنوبی جزو استانهای احتیاط در کمک به مردم سیل زده است و عمده همکاری سپاه انصار با هلال احمر انتقال امکانات و تامین کامیون بوده است.

فراگیری تفکر همدلی حلال مشکلات/ جمع آوری کمک های نقدی برای سیل زدگان با همت بسیج و سپاه

فرمانده سپاه استان با اشاره به حضور خود جوش مردمی در کمک به سیل زدگان گفت: تمام همت ما به جمع آوری کمک های  نقدی است که تا کنون 160 میلیون تومان توسط سپاه جمع آوری شده است. ما به اطلاع رسانی به مردم، جمع آوری کمک، ارسال امکانات به سپاه مربوطه، توزیع و همچنین برای اعزام نیروهای جهادی آمادگی داریم.

 

وی با بیان اینکه برنامه سال در همه بخش های بسیج و عملیاتی ابلاغ شده و توجیه برنامه ها به رده های مربوطه  در چند روز آینده انجام می شود افزود: روز گذشته  مردم و مسئولین با حضور خود ارادت خود را نشان دادند و ما امیدواریم پاسداران خوبی باشیم و پاسدار مد نظر امام و رهبری و مورد قبول مردم باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها