خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: دشمن در مقابل انقلاب و پاسداران انقلاب کوتاه نیامده است و الان بسیاری از پاسداران را تحریم کردند به خاطر اینکه که سر خم نکردند و در مقابل آمریکا و ایادی اش ایستاده‌اند، نسبت به سپاه کینه دارند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۹۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در همایش خانوادگی کارکنان ناحیه سپاه زیرکوه به مناسبت هفته پاسدار ضمن تبریک سالروز ولادت  امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) گفت: سپاه  برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار است.

 

  وی ادامه داد: همه ائمه در زمان خودشان علیه حکومت های فاسد قیام کردند، گاهی قیام مسلحانه و گاهی هم مثل صلح امام حسن مذاکره، شاید شیوه مبارزاتی با توجه به مقتضیات زمان فرق می کرد ولی از نظر کیفیت هدف قیام و مذاکره یکی بود که  همان حفظ اسلام و دفاع از مظلوم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران از بدو تشکیل به فرمان حضرت امام (ره) ماموریت های زیاد و متنوعی با توجه به نقشه های دشمن داشت، یکروز قیام مسلحانه در دفاع مقدس یک روز مقابله با جنگ نرم دشمن، یک روز در جبهه اقتصادی و جنگ اقتصادی و امروز هم در جبهه کمک رسانی به مردم سیل زده در گلستان و خوزستان.

 

سردار قاسمی در ادامه با بیان اینکه سپاه یک نیروی صد در صد واکنش سریع و اقتضایی است، گفت: سپاه با توجه به مقتضیات زمان نقش های متنوعی بر اساس دستورات مقام معظم رهبری عهده دار است.

 

 وی در ادامه افزود: یکی از وظایف پاسداران در زندگی برخورد با منکرات و ترویج معروف است ، همانگونه که رهبری فرمودند باید سبک زندگی ما در همه بخشها مطابق با سبک زندگی اسلامی باشد؛ پاسداران برای رواج سبک زندگی اسلامی تکلیف شرعی دارند.

 

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف پاسداران مطالبه گری است، پاسداران باید هم در داخل سپاه و هم در اجتماع روحیه مطالبه گری و دفاع از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار دهند و  سپاه و پاسداران باید پناه و ملجأ مردم ، حامی محرومین و مظلومین باشند.

 

قاسمی ادامه داد: پاسداران امروز ما باید از نسل های گذشته سپاه الگو بگیرند، چون ما در نسل های گذشته سپاه مجاهدان و بزرگان زیادی داشتیم که برای حفظ اسلام فداکاری های زیادی انجام دادند.

 

وی بیان داشت: میلاد امام حسین علیه السلام به واسطه فداکاری که این عزیزان در دوران دفاع مقدس ازخود نشان دادند، خصوصا شباهت نحوه شهادت شهدا در کردستان که بدن هایشان مثله می شد، توسط حضرت امام (ره) به نام روز پاسدار نامیده شد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ادامه داد: دشمن در مقابل انقلاب و پاسداران انقلاب کوتاه نیامده است و الان بسیاری از پاسداران را تحریم کردند به خاطر اینکه که سر خم نکردند و در مقابل آمریکا و ایادی اش ایستاده‌اند، نسبت به سپاه کینه دارند.

 

وی خاطرنشان کرد:  باید هواسمان جمع باشد که وظیفه سنگینی به دوش ما پاسداران است که حفظ انقلاب و ارزشهای آن است.

 

سردار قاسمی افزود: از سال اول که شعارهای اقتصادی بنا به اهمیت موضوع توسط رهبری در ابتدای سال عنوان شد، سپاه برنامه  فعالیتهای اقتصادی را در راستای فرمایشات رهبری سرلوحه کار خود قرار داد. لذا امسال هم که شعار سال رونق تولید نامیده شد؛ سپاه و پاسداران که کارخانه دار نیستند، لذا باید در جهت رونق تولید در اقتصاد خرد خانگی فعالیت کنیم.

 

همچنین، به مناسبت روز جانباز سردار قاسمی فرماندهی سپاه انصار الرضا علیه السلام با آزاده و جانباز سرافراز محمدرضا اصغری  از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان زیرکوه که  جانباز ۳۵ درصد از ناحیه دست و مدت ۱۹ ماه در اسارت رژیم بعث عراق بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها