مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه ی اعضا اعم از متربیان و سرگروه ها تا هفته آینده اقداماتی که مداحان می توانند در بحث شعار اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۹۸( رونق تولید)انجام دهند را به صورت کتبی اعلام نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اولین جلسه حلقه های ذاکرین ویژه خواهران بسیجی مداح با حضور رییس سازمان بسیج مداحان کشور و مدیران هیئات مذهبی سپاه سلمان در سال ۱۳۹۸ در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان زاهدان برگزار شد.

ستوان یکم پاسدار محمدجواد جامعی، مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک به مناسبت انتصاب جناب سرهنگ ارجونی به سمت رئیس سازمان بسبج مداحان کشور این انتصاب را مایه خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد به برکت حضور ایشان در آینده ای نه چندان دور شاهد تحول در سطح بسیج مداحان کشور باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کانون بسیج مداحان ناحیه زاهدان و همه ی مداحان بسیجی خواهر به جهت تلاشهای مستمر و برگزاری منظم جلسات در سال ۹۷ گوشه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم را قرائت کرد و از همه مداحان علی الخصوص خواهران مداح جوان خواست توجه جدی تری به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند و مقرر شد در جلسه آینده مسابقه کتبی در این زمینه برگزار و به ۵ نفر هدایایی اهدا گردد.

جامعی همچین درخواست کرد همه ی اعضا اعم از متربیان و سرگروه ها تا هفته آینده اقداماتی که مداحان می توانند در بحث شعار اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۹۸( رونق تولید) انجام دهند را به صورت کتبی اعلام نمایند تا به سه نفر به قید قرعه جوایزی اهدا گردد.

در پایان ایشان به مناسبت اعیاد شعبانیه به مداحی در مدح و منقبت سرداران کربلا پرداختند.
ارسال نظرات