جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج؛

نیروهای سپاه الغدیر یزد به کمک مردم سیل زده خوزستان شتافتند

سرهنگ«رضا پورشمسی» با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر حضور در مناطق سیل زده،گفت: نیروهای سپاه الغدیر یزد از شنبه 18 فروردین ماه جهت امداد رسانی به مردم سیل زده، به خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

سرهنگ«رضا پورشمسی» جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج از یزد، با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر حضور در مناطق سیل زده، اظهار داشت: نیروهای سپاه الغدیر یزد از شنبه 18 فروردین ماه در شهرستان هویزه از استان خوزستان مستقر شدند.
وی افزود: در حال حاضر نیروهای معاونت آماد و پشتیبانی، معاونت مهندسی، بسیج سازندگی، مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد در هویزه مستقر هستند.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: ایجاد اسکان امن، راه‌اندازی موکب و تأمین غذای گرم برای افراد سیل زده از جمله اقداماتی است که نیروهای مرکز اردویی سپاه الغدیر در هویزه در حال انجام هستند.
سرهنگ پور شمسی با بیان این‌که شهرهای هویزه، رفیع و حدود 70 روستا با جمعیتی بالغ بر 39 هزار نفر تحت پوشش نیروهای سپاه الغدیر قرار گرفتند، بیان کرد: هدایت کمک‌های مردمی، مشخص کردن نیازمندی‌ها و تقسیم بندی اقلام رسیده بین سیل زدگان از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروهای آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد است.
این مقام مسئول از تأمین 10 دستگاه کامیون تاکتیکی(دو دیفرانسیل) برای انتقال مردمی که روستاهای آنها درگیر سیل شدند، خبرداد و افزود: تأمین بیل میکانیکی، لودر و کمپرسی از جمله اقدامات انجام شده واحد مهندسی سپاه یزد است، و تاکنون چهار جلسه هماهنگی با مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی شهرستان هویزه نیز صورت گرفته است.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به حضور اکیپ بسیج جامعه پزشکی در شهرستان هویزه اذعان کرد: خوشبختانه نیروهای یزد با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد علاوه بر حوزه امداد و نجات، حوزه پشتیبانی، تغذیه و روانشناسی مردم سیل زده نیز انجام خواهند داد.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت جلوگیری از خسارت‌های بیشتر در مناطق سیل زده خوزستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشتیم و بیشترین خسارت وارده به مزارع و کشتزارها بوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار