خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: گروه جهادی بهداشت و درمان به استعداد ۱۲ نفر به همراه اقلام دارویی و درمانی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۶۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزویندر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: یک گروه از جهادگران جامعه پزشکی شهرستان قزوین با تجهیزات کامل پزشکی و اقلام دارویی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان به مناطق سیل زده گلستان اعزام شدند و یکی از اقدامات آنها علاوه بر اقدامات درمانی و پزشکی به مقابله با مارهای سمی در این منطقه می باشد.
صادق پور گفت: این گروه جهادی بهداشت و درمان به استعداد ۱۲ نفر به همراه اقلام دارویی و درمانی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: این تیم به مدت شش روز در این مناطق حضور خواهند داشت و به خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان می پردازند.
این مسوول عنوان کرد: تیم پزشکی برای کمک‌رسانی به مصدومان حادثه به مناطق سیل‌زده اعزام شده اند.
صادق پور بیان کرد: از ابتدای شروع سیل در استان‌های شمالی کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به همت سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین شروع شد و کار جمع‌آوری کمک‌ها در قالب اقلام اساسی شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در حوزه‌های مقاومت شروع شده و همچنان ادامه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در خاتمه ضمن تقدیر از کمک‌های نوعدوستانه مردم شهرستان قزوین در یاری رساندن به هموطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و لرستان ابراز کرد: همچنین حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین نیز آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها