مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همزمان با پایان سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، ۲۵ نفر از فعالان قرآنی استان سمنان، جهت حضور در جلسه دیدار متسابقین این دوره از مسابقات با رهبر معظم انقلاب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۶۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی اظهار کرد: همه‌ساله پس از پایان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و در این مراسم شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی و جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان هرسال تعدادی از فعالان قرآنی استان را به جلسه دیدار فعالان قرآنی با رهبر معظم انقلاب اعزام می‌کند، افزود: امسال ۲۵ نفر از فعالان قرآنی استان سمنان توفیق دارند تا در این برنامه حضور داشته باشند.
سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران، طی روز‌های ۲۱ الی ۲۵ فروردین ۱۳۹۸، با شرکت بیش از ۳۰۰ تن از قاریان و حافظان بین‌المللی از کشور‌های مختلف جهان و ازجمله ایران اسلامی در مصلای بزرگ تهران در حال برگزاری است.
در این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، متسابقین در قالب پنج گروه مختلف «آقایان»، «بانوان»، «دانش‌آموزان»، «روشن‌دلان» و «طلاب» و در دو رشته‌ی حفظ و قرائت به رقابت می‌پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها