خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۲۶۸۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین  سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است، اظهار کرد: این ارتش مکتبی در پای کلمه توحید، بیش از 48 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و افتخار پایداری بر کلمه لا اله الا الله و احقاق حق و ابطال باطل را در دنیای آخر الزمانی امروز بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی دشمن با کارشناسی حساب شده دشمنی خود را آغاز می کند، همزمان مغز سپهبد قرنی و آیت الله مطهری را نشانه می رود، افزود: همایشی که به مناسبت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی برگزار گردید بسیار باشکوه بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از آیت الله بهاء الدینی آن عارف بزرگوار و شخصیتی کم نظیر، نقل شده است که فرمودند "درس اخلاق را از صیاد شیرازی یاد بگیرید".

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی به عنوان یک انسان نمونه در تحصیل علوم و انجام عمل سنگ تمام گذاشت، اما اهمیت این شخص آنجا بیشتر می شود که مرتبا در درس اخلاق آیت الله مجتهد قزوینی حضور داشت، و این یعنی اینکه هم دوش با انجام همه ی وظایف و مسئولیت ها، هیچ گاه خود را فراموش نکرد، لذا همواره به عنوان یک انسان معنوی مطرح بود.

 ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است/ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ید واحده و امید مردم به حساب می آیند

وی با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه به مانند یک کارگر برای مردم کارگری می کنند، یادآور شد: فردای آن روزی که سیستم استکباری غرب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان گروهی تروریستی معنا کرد، فرمانده نیروی زمینی ارتش با لباس پاسدار به دیدن فرمانده سپاه می رود و این یعنی اینکه من یک سپاهی هستم، همانطور که آن ها نیز ارتشی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: اگر چه 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اما هم ی نیروها حضور دارند و این یعنی اینکه همه ارتشی هستند و در کل همه ید واحده می باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر یک جامعه به معنی صحیحش ایمانی شد، هر آنچه وظیفه باشد به آن عمل می کند، و این یعنی ایمان.

 

وی ادامه داد: باید صنف‌ها، قشرها و سلسله مراتب مشخص و رعایت گردد اما این تقسیمات تنها برای نظم دادن به کارهاست، و لذا اگر این تقسیمات را برداریم همه به جامعه ای مومن برگشت می کند، بنابراین همه یکی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن در دشمنی خودش کم نمی گذارد و این سخن خود دشمن است که همه ی گزینه ها بر روی میز قرار دارد، بنابراین جامعه ی ایمانی ما نیز باید نسبت به تمامی گزینه ها آماده باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در مقابل دشمن یک جامعه واحد هستیم، تأکید کرد: ما همه یک جامعه ایمانی بوده، لذا فرق نمی کند که ناممان ارتشی، دانشگاهی، حوزوی، سپاهی، بسیجی و کارگر باشد.

 

 وی اضافه کرد: تقسیم بندی ها تنها برای مدیریت است، اما هر کس که با تقوا و متعهدتر باشد و خدا را بیشتر در انجام اموراتش مدنظر قرار دهد، جلوتر خواهد بود، اگر اینگونه باشد در چنین دیدگاهی دشمن هرگز نخواهد توانست نفوذ پیدا کند.

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است/ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ید واحده و امید مردم به حساب می آیند

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار شیطان، شیطنت است، گفت: آنچه ترامپ به زبان می آورد نباید اینگونه تصور گردد که تنها به عنوان یک آدم ابله حرف هایی می زند، خیر اینگونه نیست، بلکه باید دانست این یک سیستم و نظام است تا فردی اینچنینی را بر روی کار آورند تا اینگونه سخن گوید و مردم کشورها را بترساند، حال فرق نمی کند که ترامپ، اوباما و یا بوش باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: سیستم آمریکا و غرب یک سیستم فاسد و مفسد است و فسادش در دنیا بر هیچ کس پوشیده نیست، زیرا در هر سرزمینی که پا گذاشته اند باعث قتل، جنایت، مردم کشی، ویرانی شهرها و غارت کشورها شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل سیستم غرب یک اندیشه انقلابی وجود داشته باشد، ادامه داد: هیچ فرق و تفاوتی بین لبخند و اخم دشمن وجود ندارد و هر دو یک معنی را می دهند، تجربه نیز همین مفهوم را می رساند، اما متاسفانه در هر جامعه ای انسان های کم ظرفیت وجود دارند که فرقی بین لبخند و اخم دشمن نمی گذارند، لذا اگر دشمن لبخند بزند به سادگی باورشان می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی هرگونه ظلمی به مردم کشورها کرده اند و ابتدا با مواد مخدر، فحشا و منکرات جامعه را به انحراف کشانده و سپس سیاست های شوم خود را تحمیل می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه سابقه ننگین دشمنان در گذشته کاملا آشکار است اما باز هم افرادی هستند که با این سابقه، لبخند زدن دشمن را باور می کنند.

 

وی یادآور شد: دشمن با شعار دموکراسی و تعبیرهای آنچنانی در جوامع نفوذ پیدا می کند، اما میبینیم در مقابل آن دسته از کشورهایی که خواستار دموکراسی هستند، چگونه ایستادگی و مبارزه می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچگاه استکبار جهانی به دنیا اجازه دموکراسی نمی دهد، گفت: دشمنان برای اینکه تفکرات خود را بر جامعه ای مسلط کنند، اندیشمندترین افراد علمی و فرهنگی جهان که به یک کشور خلاصه نمی شوند را ترور می کنند، سپس جنگ را تحمیل کرده و تحریم های اقتصادی وضع می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: در دموکراسی غرب اگر کسی به پیغمبران اهانت کند می گویند آزادی قلم و بیان است،  اما اگر یک دانشمند در رابطه با هلوکاست صهیونیستی تردید کند، راهی زندان می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر جامعه ای نسبت به شناخت دشمنان خود کوتاهی کند، دیگر نمی تواند قد علم کند، ابراز داشت: چهل سال قبل امام فرمودند که آمریکا به عنوان سمبل دموکراسی غرب شیطان بزرگ است و تجربه نیز این را به خوبی نشان داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در هر کجا که ما در مقابل دشمنان کوتاه آمدیم، شکست خوردیم اما در هر مقطعی که مردانه ایستادیم پیروز میدان ها شدیم، لذا باید از این تجربه زیبا درس گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ید واحده، خار چشم دشمنان و امید مردم به حساب می آیند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها