خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرمایه نظام است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نبض انقلاب و به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب محسوب شده و در اصل سرمایه نظام است .
کد خبر: ۹۱۲۶۸۴۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نبض انقلاب و به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب محسوب شده و در اصل سرمایه نظام است .

منوچهر حبیبی بیان کرد : ظرفیت سپاه ، صرفانظامی نیست و قابلیت سپاه درحوزه های مختلف تعریف و تجربه شده است .

وی با اشاره به بخشی از ظرفیت های این نهاد انقلابی ، تصریح کرد : درحوزه های اجتماعی ، عمرانی و فرهنگی سپاه توانمندی های بالایی دارد و آخرین حلقه مدیریتی سپاه درحوزه نظامی تعریف شده است .

حبیبی به حضور بموقع سپاه در حساسترین زمان های نظام اشاره کرد و افزود : امروزه در دورافتاده ترین و کم توسعه یافته ترین نقاط کشور ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور فعال و خالصانه دارد .

معاون استاندار تاکید کرد : سپاه درقلب مستضعفان جهان جای دارد و به عنوان حریم نظام جمهوری اسلامی بوده و تعرض به این حریم ، قطعا بی پاسخ نخواهد ماند .

حبیبی سپاه را نهادی برآمده از اراده مردم دانست و اظهار داشت : چنین نهادی درقلب ملت ایران جای دارد و با تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب مسیر خود را با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال خواهد کرد .
1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها