خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تاکستان:

ایستادگی سپاه در برابر دشمن، موجب نفرت دشمنان شده است

حجت الاسلام صادقی گفت: سپاهیان همواره در کارهای خود جدیت و پشتکاری ستودنی دارند و در برابر زورگویان و استکبار، ایستاده و همین موجبات نفرت دشمن را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۳۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جشن ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و اعیاد شعبانیه در حسینیه سپاه امام علی(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار و مسئولین شهرستان تاکستان برگزار شد ضمن اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران اذعان کرد: سپاه پاسداران همواره تلاش کرده است در ماموریت هایش موفقیت کسب نماید و بتواند موجب سربلندی انقلاب و اسلام باشد.
وی تبیین کرد: سپاه عامل اقتدار و صلابت کشور دانست و تاریخ انقلاب نشانگر این است که در سخت ترین و پیچیده ترین برهه ها و عرصه ها که کسی جرات ورود به صحنه را نداشته است، سپاه همواره پیشگام بوده و با قدرت تمام، کشور و ملتش را از حوادث و مصائب نجات داده است.
در ادامه این برنامه سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان بیان کرد: سپاهیان همواره در کارهای خود جدیت و پشتکاری ستودنی دارند و در برابر زورگویان و استکبار، ایستاده و همین موجبات نفرت دشمن را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: همه دشمنان داخلی و خارجی برای سرکوبی و سرنگون سازی سپاه، دست در دست هم داده اند اما هرگز نمی توانند در برابر خواست الهی که عزت بخشی به این نیروهای انقلابی خالص و مجاهد است، مقاومت کنند.

حیدری اذعان کرد: امروز سپاه به تمامی ماموریت های خود در تمامی حوزه ها عمل می کند و موفقیت های سپاه همچون خاری در چشم دشمنان می باشد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تاکستان در خاتمه گفت: افتخار می کنیم که در این لباس به مردم، انقلاب و اسلام خدمت می کنیم و امیدواریم که رضایت امام زمانمان را نیز به دست آوریم و انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم.

گفتنی است در این مراسم از پاسداران و سربازان نمونه سپاه، قدردانی و به رسم یاد بود جوایزی اهدا شد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها