خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با اشاره به حمایت مردم از سپاه تأکید کرد: یکی از افتخارات سپاه این است که هر جا نظام و انقلاب نیاز به جانفشانی داشته، پیشقراول بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۱۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فرس، سرهنگ پاسدار سعید كوشكی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس در حاشیه راهپیمایی حمایت مردم از سپاه در شیراز با اشاره به حضور گسترده و شور و شوق مردم برای حمایت از سپاه گفت: علت اصلی حمایت مردم این است كه سپاه در طول 40 سال انقلاب اسلامی ثابت كرده كه صادقانه پاسدار اسلام و انقلاب بوده است و بهترین عزیزان خود را برای حفظ اسلام، انقلاب و مردم تقدیم كرده است.

وی با تأكید بر اینكه سپاه صادقانه ثابت كرده پیرو اهل بیت(ع) و امامین انقلاب بوده است، افزود: افتخار دیگر سپاه این بوده است كه طی 40 سال همواره خدمتگزار مردم بوده و از مردم جدا نبوده است و پاسداران جزو این مردم هستند اما به عنوان خدمتگزاران صدیق مردم فعالیت می‌كنند.

كوشكی افتخار دیگر سپاه را این دانست كه هر جا نظام و انقلاب نیاز به جانفشانی داشته، پیشقراول بوده است و ادامه داد: علت دیگری كه امروز مردم و مسئولان به سپاه افتخار می‌كنند و دنبال پوشیدن لباس سپاه هستند، این است كه دشمن از سپاه هراسناك است و در طول انقلاب اسلامی هر جا سپاه قدم گذاشته دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس تأكید كرد: دشمن حتماً باز هم به نتیجه نخواهد رسید همان‌طور كه طی 40 سال گذشته حتی یك مورد پیروزی برای آمریكا و رژیم صهیونیستی نداشتیم و به فضل الهی سپاه همچنان پیشقراول و در خدمت این نظام مقدس، ولایت امر و مردم خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها