خبرهای داغ:
حجت الاسلام قابل گفت: موفقیت‌های سپاه در مقابله با جنگ نرم امریکا که با تجهیزات، تجهیز کشور به موشک‌های نقطه زن، شکست استکبار جهانی در جنگ نیابتی داعش همه از مواردی است که باعث شده امریکا سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی بنامد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۰۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین، در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر قزوین با اشاره به تروریست خوانده شدن سپاه پاسداران توسط امریکا اظهار کرد: بسیج 20 میلیونی توسط همین سپاه سازماندهی شد و نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای منطقه همچون لبنان، عراق، یمن مورد الگوگیری قرار گرفت.
وی افزود: علت این توهین بخشی نشات گرفته از ذات پلید ترامپ است و بخش دیگر آن به اقدامات برجسته سپاه در منطقه و حتی در جهان است که زمینه ساز ترس و هراس امریکایی‌ها شده است.
امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: عصبانیت ترامپ از سپاه پاسداران امری طبیعی است، زیرا ۷ تریلیون دلار در عراق هزینه کردند و سپاه نقشه آنها را برهم زد. اسارت سربازان آمریکایی در خلیج فارس، خنثی شدن توطئه ربودن هواپیماهای ایرانی، موفقیت‌های سپاه در مقابله با جنگ نرم امریکا که با تجهیزات، تجهیز کشور به موشک‌های نقطه زن، شکست استکبار جهانی در جنگ نیابتی داعش همه از مواردی است که باعث شده امریکا سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی بنامد.
وی عنوان کرد: ترامپ گمان کرده ایران هم شبیه عربستان است که هرزورگویی نسبت به آن دارند سر تعظیم فرود می‌آورد، اما مردم به واسطه این توهین چنان سیلی به آمریکا خواهند زد که دندانش خرد شود، سپاه پاره تن این ملت است و مردم اجازه نمی‌دهند به آن توهین شود.
مسئولان قزوین، از سالیان گذشته شهر را برای مقابله با حوادث احتمالی سیل آماده نکردند
قابل بیان کرد: امنیت پروازهای هوایی ما برعهده سپاه است و هیچ هواپیما ربایی نداشتیم، امروز در سوریه و عراق شاهد تشکیل بسیج هستیم و فاطمیون افغانستان از سپاه رسم ایستادگی در برابر دشمن و تقویت نیروی نظامی را آموخته اند همه این موارد ترامپ را عصبانی کرده است.
وی یادآور شد: موفقیت سپاه در جنگ سایبری و جنگ نرم، نقش سپاه در سازندگی و بی نیاز شدن کشور از واردات بنزین، شکست آمریکا در جنگ نیابتی داعش موجب شده تا آمریکا کینه شدیدی از سپاه داشته باشد.
امام جمعه موقت قزوین در ادامه سخنان خود به وقوع سیل در قزوین و دیگر استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: وقوع سیل نشان داد که عملکرد مسئولان پیش از وقوع سیل مناسب نبوده است چرا مسئولان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه برنامه ندارند و پیشگیری نمی‌کنند تا این همه خسارت به کشور وارد نشود.
وی تصریح کرد: زمانی که در مسیر رودخانه‌ها با تغییر کاربری‌ها خانه سازی می‌کنیم باید منتظر این تخریب‌ها باشیم.
قابل در پایان تاکید کرد: یکی از نکات قابل توجه در شرایط سیل حضور و همدلی مردم عزیز ما بود که مردانه پای کار آمدند و با وجود مشکلات اقتصادی دست به دست هم دادند و به هموطنان سیل زده خود کمک کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها