امام جمعه موقت بردسکن:

ولایت مداری، ولایت پذیری، مردمی بودن و ارزشی بودن از ویژگی‌های سپاه است

امام جمعه موقت بردسکن ولایت مداری، ولایت پذیری، مردمی بودن، ارزشی بودن را از ویژگی‌های بارز سپاه برشمرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن با حضور امت حزب الله و آحاد مردم و بسیجیان و همچنین کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن برگزار گردید.
 
حجت الاسلام مصوری امام جمعه موقت شهرستان نیز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر اقدام اخیر امریکا در تروریستی خواندن سپاه با لباس سبز سپاه در نماز جمعه حاضر و به ایراد خطبه‌ها پرداخت.
 
مصوری با اشاره به بارندگی‌های اخیر و سیل در برخی از استان‌های کشور گفت: اگرچه این بارندگی‌ها خساراتی را به همراه داشت، ولی قطعا برکات آن در اینده به مراتب از خسارات ان بیشتر خواهد بود؛ و آن را امتحان الهی برشمرد و از زحمات سپاه و بسیج و گروه‌های مردمی و هلال احمر و همه دستگاه‌های دولتی و ... به خاطر جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان تشکر و قدردانی کرد.
 
وی به لجن پراکنی رییس جمهوری امریکا بر علیه سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه یک سازمان مقدس بوده که تولدش با انقلاب همراه بوده و همواره انقلابی بوده و مانده است.

امام جمعه موقت بردسکن در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: همه ملت یکصدا فریاد می‌زنیم و می‌گوییم که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
حجت الاسلام مصوری ولایت مداری، ولایت پذیری، مردمی بودن، ارزشی بودن را از ویژگی‌های بارز سپاه برشمرد و گفت: عزت این ملت به خاطر این است که علیرغم تمامی توطئه ها‌ی دشمنان، چهل سال روی پای خودش ایستاد و زیر بار هیچ ظلم و زورگویی نرفت و بلکه از مظلومین هم دفاع کرد. این پرونده درخشان چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این چهل سال نقش کاملا بسزایی داشته و به عنوان پیشقراول ایفای مسولیت کرده است.
 
امام جمعه موقت بردسکن گفت: ضربه گیر اصلی تحریم‌ها و فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه این کشور سپاه پاسداران بوده و هست.
 
مصوری گفت: با این اقدام رئیس جمهور دیوانه آمریکا محبوبیت سپاه بیش از گذشته شد به طوری که حرف ملت هشتاد میلیونی در حال حاضر این است که «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه.»
 
وی در ادامه به گوشه‌ای از فعالیت‌های سپاه اشاره کرد وگفت: در اوج تحریم پالایشگاه ساختن، ساختن سد وساخت جاده توسط سپاه انجام شد وخودکفایی بنزین آخرین شاهکار این نهاد مقدس ومردمی بوده است. در سیل اخیر سپاه وبسیج نیز سنگ تمام گذاشت وباحرکت جهادی از ساعات اولیه بروز بحران در منطق سیل زده حاضر شد. در صحنه بین الملل نیز سپاه باعث شد که محور مقاومت انسجام وقدرت بیشتری بگیرد ونتیجه آن این شد که با هزینه هفت تریلیون دلاری آمریکا در منطقه نهایت رئیس جمهور این کشور باید شبانه وبا چراغ خاموش در میان سربازان خود در عراق حاضرشود.
 
لازم به ذکر است که نماز گزاران بعداز اقامه نماز جمعه با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با این مضمون که «من هم یک پاسدار هستم» در حمایت از سپاه ودرمقابل اقدام آمریکاراهپیمایی کرده وپرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها