خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشکر زرهی ۸ نجف اشرف:

اینکه امروز سپاه را جزء گروه ترورسیتی معرفی می‌کند جز یک حرکت تبلیغاتی و عملیات روانی نیست

 حجت الاسلام والمسلمین طالبپور گفت: اینکه امروز سپاه را جزء گروه ترورسیتی معرفی می کند جز یک حرکت تبلیغاتی و عملیات روانی نیست.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۷۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛درسالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن حسین (ع) روز آزادگان مراسم جشنی با حضور روحانیون و طلاب شهرستان فلاورجان در اردوگاه شهدای درچه برگزار گردید.

 حجت الاسلام والمسلمین طالبپور؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشکر زرهی 8 نجف اشرف ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مطالبی بیان نمودند.

 وی درادامه افزود: ما نباید شک داشته باشیم درحقانیت راهمان که در این چهل سال از انقلاب اسلامی ،که راهمان را درست رفته ایم واگر اندکی هم دچار لغزش شده ایم این اقدام ترامپ رئیس جمهور آمریکا اثبات نمود که پاسداران دچار اشتباه نشده اند.

وی در ادامه به سخنی از حضرت امام خمینی (ره) اشاره نمود و خاطرنشان کرد: اگر روزی از شما تعریف نمودند بدانید یک جایی دچار لغزش شده و پای خود را کج گذاشته اید و اگر دشمن از شما غضبناک شده است  بدانید که راهتان را درست رفته اید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر زرهی 8 نجف اشرف افزود: اینکه امروز سپاه را جزء گروه ترورسیتی معرفی می کند این است که یک حرکت تبلیغاتی وعملیات روانی به راه بیندازد و توطئه ای است که از طرف رژیم صهیونسیت طراحی شده بود و این اقدام ترامپ خلاف قوانین آمریکا است و باید این طرح به داخل کنگره برده و آنجا رای گیری می کردند و اگر تصویب می شد اجرایی می کردند که ترامپ بدون هماهنگی این اقدام را انجام داد.

طالبپور درادامه گفت: این حرکت ترامپ خلاف قوانین بین الملل است که یک دولتی بخواهد در یک کشوری نیروهای نظامی آن را مورد اتهام قرار دهد و چنین حرکتی را عملیاتی می کند.

حجت الاسلام طالبپور درپایان خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه ای دربیانیه ای گام دوم انقلاب فرمودند زمانی آرزوی ما این بود که روزی می رسد که سفارت رژیم صهیونیست وآمریکا در تهران تعطیل گردد وامروز آن آرزو تحقق پیدا کرد ومی بینیم که درکنار مرزهای اسرائیل خیمه زده ایم و علت اینکه آمریکا سپاه را گروه تروریستی معرفی کرد این است که آمریکا از سپاه در عراق و سوریه ضربه های زیادی خورده است.

 

ارسال نظرات