امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سبزوار گفت:به شکست کشاندن طرح‌های آمریکا در منطقه باعث شد که ترامپ اقوام به اعلام طرح حماقت بار در مورد تروریستی اعلام کردن سپاه است.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۷۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با اشاره طرح آمریکا مبنی بر تروریستی بودن سپاه اظهار داشت: سپاه توانسته با رشادت‌ها خود طرح‌ها وتوطعه‌های آمریکا در خصوص منطقه را به شکست برساند واین دلیلی است بر اعلام چنین طرحی.

وی با بیان اینکه ترامپ در بدعتی که در احکام بین المللی ایجاد کرده است عنوان کرد:هیچ کشوری نمی‌تواند بخشی از یک کشور را که متصل به بدنه نظام است را به عنوان تروریست اعلتم کند و قوانین بین الملل این اجازه را نمیدهد.

مقیسه با بیان اینکه پاسداران در قلب مردم جای داشته وجز بهترین اعراد گشور هستند بخشی از خدمات سپاه را نام برود وعنوان داشت: خودکفا کردن کشور در خصوص تولیدات بنزین ضربه سختی به طرح تحریم‌های آمریکا در خصوص صنایع نفتی ایران بود.

وی ادامه داد: سپاه با ورود به عرصه سازندگی نقش مهمی در عمران وآبادانی کشور داشته است و باعث شد نقشه‌های دشمن در عرصه جنگ اقتصادی تا حد زیادی ناکام شود.

وی با اشاره به مجاهدت‌های پاسداران در کشور‌های سوریه عراق ودیگر بلاد اسلامی وادامه داد: پاسداران نه تنها با کم کردن شر تروریست‌ها از منطقه به کشور‌های دیگر خدمت کردن که با این اقدام امنیت کانل کشور را نیز تامین کردند.

مقیسه تاکید کرد:مستکبرین جهان بدانند سپاه در دل مردم جای دارد واین کار باعث شد که مردم به خدمات سپاه وضرورت وجود این نیروی قدرتمند که با جان ول مردم عجین شده است بیشتر واقف شوند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها