آیت اله معلمی:

کینه ی دشمنان اسلام نسبت به سپاه برآمده از حقانیت آن است

امام جمعه قائم شهر به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار در جمع پاسداران سپاه شهرستان ضمن بیان فضیلت های ماه شعبان ، امام حسین (ع) را الگوی همه ی شیعیان به ویژه پاسداران عنوان کرد .
کد خبر: ۹۱۲۶۷۶۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ، نماینده ی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جمع پاسداران و سربازان این شهرستان گفت : به بیان رسول مکرم اسلام هرکس یک روز از ماه شعبان را روزه بدارد مورد مغفرت الهی قرار می گیرد .

وی در ادامه ضمن بیان اینکه ماه شعبان صاحب فضیلت است ، افزود : ولادت های این ماه باعث افزایش فضائل شعبان شد و نباید از این فرصت به راحتی گذشت .

امام جمعه شهرستان قائم شهر در ادامه گفت : از ویژگی های مهم حضرت اباالفضل العباس ، نافذ البصیره است که از این واژه عناوین ممتازی بیرون می آید یعنی اینکه اگر خدا نظر خیری به کسی داشته باشد چشم دلش را باز می کند .

آیت اله معلمی با اشاره به اینکه امروز روز پاسدار نامیده شد گفت : این بدین معناست که همه ی پاسداران باید نگاهشان به سوی ابا عبداله باشد چرا که الگوی همه ی شیعیان ، امام حسین (ع) می باشد .
وی تاکید کرد : امام راحل در تایید سپاه جملات و تعبیرات زیادی فرمودند که همه ی این ها نشان از حقانیت راه و مسیری است که این نهاد مقدس می پیماید و دشمنی و کینه ی دشمنان اسلام نسبت به سپاه برآمده از حقانیت آن است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها