مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی:

شهدا و جانبازان ذخیره معنوی انقلاب اسلامی هستند

مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی گفت:امنیت نعمتی است که با جانفشانی شهدا و جانبازان به دست آمده است و این بزرگواران ذخیره معنوی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۶۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج استان  آذربایجان غربی، رضا پناهی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهارکرد:شهدا و جانبازان موجب جلب رحمت الهی هستند و مردم ایران اسلامی همیشه مدیون رشادتهای این عزیزان اند.

وی تصریح کرد:جانبازان، سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی و مایه برکت کشور هستند که امنیت ،عزت و اقتدار امروز کشور مدیون  رشادت ها و فداکاری‌های جانبازان و شهداست .

مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:خداوند به قدری به جانبازان مقام خواهد داد که دیگران خواهند گفت که ای کاش در دنیا ما را به خاطر دفاع از نظام و ناموس کشور تکه تکه می کردند.

وی با اشاره به مقام بالای جانبازی در محضر خداوند متعال افزود:همه این سختی ها سپری خواهد شد اما آنچه که برای شما باقی خواهد ماند مقام اخروی شما جانبازان است.

 پناهی  ضمن آرزوی موفقیت برای جانبازازان این مرز و بوم و خانواده هایشان گفت:  از خداوند می خواهم که ما را از صابران قرار دهد،آنچه که ما برای این نظام انجام داده ایم وظیفه بوده و بیش از وظیفه چیزی انجام نداده ایم ولی امروز تمام مردم باید قدردان رشادت ها،پاسداری ها و جانفشانی های شهدا،جانبازان و خانواده هایشان باشند.

ارسال نظرات