نمازگزاران بیجاری بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با مردم سراسر کشور با حضور در خیابان ندای مرگ بر آمریکا و سپاهی سپاهی حمایتت می کنیم سردادن.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۴۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
 

به گزارش خبرگزاری یسبج از کردستان، نمازگزاران بیجاری بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا ، سپاهی سپاهی حمایتت می کنیم اقدام سخیفانه ترامپ رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کردند.

در این تجمع حجت الاسلام مرادی با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از بدو تاسیس تا کنون اظهار داشت: حضور افتخار آمیز سپاه در دوران دفاع مقدس ، حضور در سازندگی ، کمک به مردم محروم و آسیب دیده کشور ، کمک های امدادی در حوادث طبیعی ، شکست مفتضحانه داعش که دست پرورده خود آمریکا بود از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اقدامات چشمگیر سپاه در طول 40 سال گذشته موجب ترس و وحشت آمریکا شده است ، افزود: بار اول نیست که می بینیم آمریکا مستبد به سپاه پاسداران اهانت می کند و این را با صدای بلند می گوئیم با این توهین ها چیزی از ارزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کم نمی شود.

امام جمعه بیجار گفت: به کوری چشم دشمنان این اهانت آمریکا موجب اتحاد بیشتر سپاه و مردم در کشور شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات