پیام خداحافظی و قدردانی فرمانده سابق سپاه قروه از مردم و مسئولین شهرستان

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با صدور پیامی از مردم و مسئولین شهرستان قدردانی و خداحافظی نمود.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۳۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ محمدرضا حیدری با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم و مسئولین شهرستان قروه، از همگان طلب حلالیت نمود.

متن پیام فرمانده سابق سپاه قروه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکر و سپاسگزارم و جبههٔ خشوع بر درگاه الهی می‌سایم که توفیق خدمت در فضای معطر از خون شهیدان را به این بندهٔ ناچیز عنایت کرد.

شهرستان قروه نماد ولایتمداری، ایثار، فداکاری، مقاومت و مهد مردم شهیدپروری است که تقدیم بیش از 450 لاله خونین به انقلاب اسلامی نشانه غیرت، عزت، سربلندی و ولایتمداری آن است.

این‌جانب خدا را شاکرم که یک سال از بهترین دوران مسئولیت خویش را در خدمت مردم عزیز و قدرشناس شهرستان قروه بوده‌ام؛ زیرا مسئولیت این‌جانب در سپاه ناحیه قروه علاوه بر تجربه‌اندوزی به‌مثابه دانشگاهی بود که خلوص عمل، صفا، صدق، محبت و عشق را از اساتید این دانشگاه که همانا مردم شریف این شهرستان بودند فراگرفتم.

اینجانب در پایان مأموریتم در شهرستان قروه بر خود وظیفه می‌دانم از مردم شریف و نجیب این دیار حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبت‌های این مردم عزیز و همچنین ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، حجت الاسلام حسن باباییان امام‌جمعه شهرستان قروه، موحد امان اللهی فرماندار محترم شهرستان قروه ، روحانیت گرامی، مسئولان دستگاه قضایی، نیروهای محترم انتظامی، مسئولان بخش‌ها و پیشکسوتان گرامی که بی‌دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به‌صورت شبانه‌روزی یاری نمودند، صمیمانه اعلام دارم.

همچنین مراتب تشکر و قدردانی ویژهٔ خود را از بسیجیان ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان، همکاران عزیز پاسدار، اصحاب محترم رسانه، اعضای محترم شورای تأمین، مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابراز می‌نمایم.

باید گفت چنانچه توفیقات و خدماتی داشته‌ام، آن را مدیون همکاری و مساعدت‌های این عزیزان می‌دانم و اگر هم احیاناً رفتار و یا گفتاری از من مشاهده گردیده که موجبات تکدر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهی‌های این برادر کوچکتان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید.

حقیر در هر مسئولیت دیگری نیز خود را خادم مردم شریف شهرستان قروه می‌دانم و دست تک‌تک آن‌ها را به گرمی می‌فشارم.

محمد رضا حیدری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار