اگر نبود دلاوریهای رزمندگان به ویژه بسیجیان و سپاهیان ، امروز کشوری به نام ایران وجود نداشت و سپاه همچنان خار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۲۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آمریکا در جنگ عراق با ایران اصلی‌ترین حامی صدام در جنگ با ایران به شمار می‌آمد، علاوه بر آمریکا، برزیل، انگلیس و آرژانتین که در صنعت نظامی تقریبا پیشرفته بودند تسلیحاتی را در اختیار عراق قرار می‌دادند.

ترامپ سرکرده تروریست های عالم

فرانسه گرچه در ابتدا اعلام بی‌طرفی کرد، اما وجود برخی از منابع و آمارها نشان می‌دهد که این کشور 7/4 میلیارد دلار کمک مالی در اختیار رژیم بغداد قرار داد. همچنین به منظور تجهیز صدام هواپیماهای سوپر استاندارد و موشک‌های لیزری که از آخرین دستاوردهای صنعت نظامی فرانسه بود در اختیار ارتش عراق قرار ‌گرفت.

آلمان نیز از دیگر کشورهایی بود که با ارسال مواد شیمیایی به یاری صدام شتافت به طوری که عراق را قادر ساخت تا 6000 تن بمب شیمیایی علیه ایران به کار گیرد." مرکز اسناد انقلاب اسلامی"

دو نتیجه: ۱. سردمداران غرب وحشی هایی هستند که قاتل هزاران برادر و خواهر ایرانی ما و میلیونها انسان بی گناه در سرتا سر عالم اعم از یمن ، سوریه ، فلسطین، لبنان، عراق، ویتنام و ... هستند ، حرفشان زیبا ولی عملشان وحشیانه است و نمی توان به آنها اعتماد کرد ، اگر بتوانند تعداد بیشتری از انسان های بی گناه را برای منافع نامشروع خود خواهند کشت.آنها تروریست حقیقی اند و در راسشان ترامپ سرکرده تروریست های دنیاست.

۲. اگر نبود دلاوریهای رزمندگان به ویژه بسیجیان و سپاهیان ، امروز کشوری به نام ایران وجود نداشت و سپاه همچنان خار چشم دشمنان است.

 

نویسنده:محمدی

ارسال نظرات