امام جمعه تکاب گفت: بیانات احساسی دولت برای مقابله با دشمن کافی نیست و خارج کردن مسؤولان دو تابعیتی از دولت را خواستاریم.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۹۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

 حجت الاسلام عیسی برادری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تکاب، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: طرح اعلام تروریست بودن سپاه از سال 2001 میلادی در دستور کار رؤسای جمهور آمریکا قرار داشت و به دلیل ترس از تبعات منفی آن بدون محابا اعلام نشده بود.

وی شخصیت بدون ملاحظه و احمق ترامپ را دلیل طرح این مسئله عنوان کرد و افزود: تحلیل گران سیاسی یکی دیگر از دلایل طرح این مسئله را حمایت ترامپ از نتانیاهو بیان کردند چرا که یک روز قبل از انتخابات اسرائیل مطرح شد تا باعث پیروزی او در انتخابات شود.

امام جمعه تکاب دشمنی آمریکا را عادی خواند و ادامه داد: سپاه، نهادی انقلابی و نظامی معتقد به آرمان‌های امام(ره) و شهدا و پیرو صددرصدی مقام معظم رهبری است و دشمنی با چنین نهادی از سوی استکبار جهانی قابل تصور است.

وی ادامه داد: سپاه همیشه باعث ناراحتی و عصبانیت دشمنان اسلام و کشور شده و این به دلیل منفعل نبودن سپاه است چرا که در زمینه‌های مختلف قوی و مفید نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

برادری سپاه را از بازوان قدرتمند ولی فقیه عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران کشور در تمامی ناآرامی‌های داخلی باعث شکست دشمن شده و سیاست‌های نظام اسلامی را به پیش ‌برده و در تحریم‌ها نیز توانسته است با راه اندازی شهرک‌های موشکی قدرت بازدارندگی ایجاد کند.

وی افزود: پوشیدن لباس پاسداری توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به دشمن قابل تقدیر است اما کافی نیست و انتظار می‌رود با تصویب طرح‌های ضد آمریکایی در مقابل آمریکا و استکبار جهانی بایستند.

امام جمعه تکاب ضمن درخواست ابطال گرین کارت مسؤولان برای نشان دادن علاقه آنها به ایران، تصریح کرد: بیانات احساسی دولت برای مقابله با دشمن کمک کافی نخواهد بود و خارج کردن مسؤولان دو تابعیتی از دولت در این راستا ضروری به نظر می‌رسد.

وی اقدام شورای عالی امنیت ملی، که نیروهای نظامی آمریکایی منطقه را تروریست خواند، قابل تقدیر دانست و ادامه داد: از سپاه قدرتمند درخواست می‌شود در منطقه سیلی محکمی به آمریکا بزند تا دوستداران نظام و دشمنان بدانند که اگر سپاه بخواهد قدرت نمایی کند آمریکا نمی‌تواند در منطقه قد راست کند.

برادری ضمن تبریک تولد رهبر معظم انقلاب، روز ارتش و روز جوان، ادامه داد: جوانان ما باید شاخصه‌های رفتاری حضرت علی اکبر(ع) یعنی ولایت مداری، شجاعت، ادب و اخلاق اسلامی را در زندگی الگوی خود قرار دهند تا باعث سربلندی کشور و اسلام باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات