امروز نمازگزاران قروه ای پس از برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با مشت های گره کرده خشم و انزجار خود را از رفتار خصمانه آمریکا با فریاد های مرگ بر آمریکا نشان دادند.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۸۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، امروز نمازگزاران قروه‌ای پس از برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با مشت‌های گره کرده خشم و انزجار خود را از رفتار خصمانه آمریکا با فریاد‌های مرگ بر آمریکا نشان دادند.

در این مراسم ماموستا ملاهاشم نوری خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه سپاه پاسداران به معنای ۸۰ میلیون ایرانی است، اظهار داشت: آمریکا خود یک کشور خون ریز و استعمارگر و حامی تروریست است و نمی‌تواند چهره واقعی خود را پنهان کند.

وی افزود: دولت آمریکا امروز به عنوان یک دولت جنایتکار در سطح جهان شناخته می‌شود که خون ریزی و کودک کشی از اعمال آنان است.

وی ادامه داد: در طول ۴ دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران اسلامی بوده ایم و همیشه ترس و وحشت آمریکا از انقلاب اسلامی دیده شده است.

امام جمعه اهل سنت قروه ادامه داد: وحشت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همگان ملموس است و هم اکنون آمریکا این وحشت را بیش از پیش نمایان کرده است.

نوری بیان داشت: آمریکا خود به عنوان حامی تروریست شناخته می‌شود و نمی‌تواند چنین حقیقتی را پنهان کند.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران افزود: سپاه یک حزب نیست بلکه یک نهاد مردمی و از بطن مردم است که به عنوان نیروی نظامی کشور شناخته می‌شود و مردم ایران به آن تکیه دارند.

به گفته نوری این اقدام آمریکا هیچ تاثیری در حرکت انقلابی سپاه پاسداران نخواهد داشت و اقتدار و توانمندی سپاه را بیش از گذشته نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات