فرماندهی سپاه ناحیه بافق:

طلاب خواهر بافقی مانند ایام عید نوروز در برپایی جشن نیمه شعبان فعال خواهند بود

نشست ارائه طرح برگزاری جشن نیمه شعبان بانوان شهرستان بافق با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران، سرهنگ صادقی فرماندهی سپاه بافق و مسئولین طرح برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۳۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست سرهنگ صادقی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از خواهران حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) که در ایام عید در کمپ‌ها حضور پیدا کرده و با برنامه زیبای خود به امر حجاب و معرفی کتاب در بین گردشگران پرداختند تشکر کرد و گفت: بانوان قاعدتاً نقش بسزا و تأثیرگذاری در روند حاکم بر جامعه و خانواده دارند لذا توجه و اهمیت به آن‌ها در اولویت می‌باشد.
وی ضمن برنامه ریزی برای جشن بزرگ نیمه شعبان از مسئولین هر واحد خواست تا برنامه‌های خود را اعلام و نظر سنجی کنند تا برنامه‌ای مناسب و درخور شهرستان و مکان و جایگاه برگزاری مشخص شود.
در ادامه خانم زارعی مسئول تبلیغ حوزه علمیه خواهران با بیان برنامه‌های پیشنهادی و با اشاره به استقبال بانوان در سال‌های قبل گفت: جشن بانوان باید به گونه‌ای باشدکه علاوه بر ثبت خاطره یک شب پرشور و به یادداشتنی، بانوان در شب نیمه شعبان در سطح کوچه و خیابان حیران و سرگردان نمانند.
در پایان خواهران حوزه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)، شهدای خواهر و هئیت رزمندگان پیشنهادات خود را اعلام و قول مساعدت در برپایی این جشن بزرگ را دادند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار