خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند گفت: اندیشه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی که سپاه نماد آن است، اندیشه همه ما است و هیچ گاه دشمن نمی تواند آن را نابود کند و همه ما در هر جایگاهی، یک پاسدار و یک سپاهی هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۳۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند گفت: اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، رفتاری نامناسب و بی‌پایه‌واساس و غیرحقوقی با نیروی رسمی کشوری دیگر و عقده‌گشایی و رفتاری کودکانه است.

 وی تأکید کرد: این اقدام آمریکا خللی در اقدامات سپاه پاسداران ایجاد نمی‌کند و سپاه پاسداران با پشتوانه مردمی، توفنده‌تر از گذشته پنجه‌ درپنجه استکبار خواهد گذاشت و خارچشم دشمنان و نور چشم مظلومان جهان است و دیگر، نظامیان و تروریست‌های آمریکایی در هیچ‌جای دنیا امنیت نخواهند داشت.

 امام جمعه موقت بیرجند گفت: مستکبران مظهر تروریست‌پروری و دنبال سلطه بر ملت‌ها هستند اما دیگران را تروریست می‌نامند. آمریکا در ده‌ها کشور دخالت نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کرده و دنبال زیرسلطه درآوردن آن‌ها بوده است.

 وی افزود: آمریکا به عنوان سردمدار جبهه استکبار، سازمان ملل و شورای امنیت را به بازی گرفته و خودش را فوق‌قانون می‌داند و گستاخانه هر غلطی می‌کند که این، مایه ننگ دنیای بشریت و سازمان‌های بین‌المللی است که سلطه چنین مستکبری را پذیرفته‌اند.

  امام جمعه موقت بیرجند گفت: چهل است آمریکا تمام دنیا را بکار گرفته تا انقلاب بزرگ اسلامی نباشد اما بعد از چهل سال، ما قدرت‌مندتر و سرافرازتر از گذشته هستیم و این به معنای شکست آمریکا است.

 مختاری افزود: آمریکا می‌داند در خط مقدم جبهه مقاومت ایران اسلامی، سپاه پاسداران و در خط مقدم مقابله با جنگ فرهنگی نیز سپاه قرار دارد.

 وی اظهار کرد: سپاه بود که نظامیان آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر کرد و سربازان آمریکایی از ترس، خودشان را خیس کردند.

 امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن می‌خواهد از آب‌های گل‌وآلود در زلزله و سیل اخیر، ماهی بگیرد و مشکلات را بزرگ کند اما سپاه در کنار مردم به مردم دلگرمی می‌دهد.

 وی اظهار کرد: به دشمنان خارجی و دوستان ناآگاه داخلی می‌گوییم، سپاه نماد است و ارزش اصلی، اندیشه سپاهی است و هرگز نمی‌توانند این اندیشه را نابود کنند.

 مختاری گفت: اندیشه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی که سپاه نماد آن است، اندیشه همه ما است و همه ما در هر جایگاهی، یک پاسدار و یک سپاهی هستیم.

 وی افزود: دشمن این حماقت را در زمانی که مردم فداکاری‌های سپاه را در سیل اخیر لمس کردند و در آستانه سوم شعبان و روز پاسدار انجام داد.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن فهمیدند سپاه در قلب مردم جای دارد اظهار کرد: گروه‌های سیاسی و غیرسیاسی مختلف نسبت به فداکاری‌های سپاهیان، بیشتر احساس مسئولیت کردند و به صحنه آمدند.

  امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که سپاهیان قدر خودشان را بدانند گفت: دوست و دشمن سپاه را زیر زره‌بین دارند.

    مختاری گفت: در بلایای طبیعی مانند زلزله کرمانشاه و سیل اخیر، ارتش پشتیبان مردم بود و در برابر تهدیدات خارجی کنار سپاه و بسیج و نیروی انتظامی خار چشم دشمنان و در داخل کشور نور چشم مردم ایران هستند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها