خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدی جو گفت: سپاه سیلی محکمی به آمریکا زده و می زند و چه افتخاری بالاتر از این که دشمنان از دست ما عصبانی باشند و از سر این عصبانیت ما را تروریسم بنامند. این موضوع یعنی اینکه ما در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار موفق عمل کرده ایم.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۳۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جمعی از دانش آموزان هنرستان خواجه نصیر طوسی قزوین، به منظور حمایت از نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درپی بیانیه کاخ سفید مبنی بر قراردادن نام سپاه در فهرست تروریست، با فرمانده و مجموعه سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام مهدی مهدی جو، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این دیدار بیان کرد :این حرکت شما به ما قوت قلب می دهد و نیرو و توان مارا دوچندان می کند.

وی گفت: فردای شما فردایی روشن تر خواهد بود و این حرکت شما به این منظور است که به وعدهای الهی ایمان دارید و وعده خداوند حق است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: ترامپ ابتدا ملت ایران را تروریسیم و بعد سپاه را گروه تروریسیم نامید. درحالی که خودش اذعان کرد که ما 7 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم وایران ۷۰ میلیون دلارخرج کرد واز توان وظرفیت روسیه استفاده کرد و در جنگ با استفاده از نیروهای مردمی و بسیجی عراق و سوریه، آمریکا را از منطقه خارج کرد.

حجت الاسلام مهدی جو عنوان کرد: این در حالی است که ترامپ نیمه شب با چراغ خاموش هواپیما، با چه حقارتی وارد عراق شد. سپاه سیلی محکمی به آمریکا زده و می زند و چه افتخاری بالاتر از این که دشمنان از دست ما عصبانی باشند و از سر این عصبانیت ما را تروریسم بنامند. این موضوع یعنی اینکه ما در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار موفق عمل کرده ایم.

 

سپاه خادم این ملت است

در ادامه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: سپاه خادم این ملت است و پاسدار انقلاب است. افتخار بسیج و سپاه این است که درتمامی شرایط سخت در کنار مردم است .

وی افزود: در سازندگی، خدمت، جنگ، دفاع از حرم، سیل، زلزله و هر زمان حساس دیگری، سپاه خدمتگزار ملت است. اگر دشمن از ما تعریف کند ما راه را به غلط رفته ایم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: سپاه درهمه دوران تحریم توانسته است شعله کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد و از تمامی شما دانش اموزان و معلمان تقدیر و تشکر می کنیم و این حرکت شما را ارج می نهیم .

وی گفت: منویات مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب سرلوحه کار خود قرار دهیم و این امر صرفا نباید شعار باشد بلکه راهبرد برنامه سال ما باشد و امیدواریم که بتوانیم روز به روز در این مسیر بیشتر خدمت کرده و قدم برداریم.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها