خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

اقدام آمریکا علیه سپاه سندی بر استیصال دشمنان انقلاب است

فرمانده سپاه جلفا در جمع کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی، این اقدام را نتیجه استیصال دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۲۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی تاکید کرد: سپاه پاسداران در مبارزه با گروه های تروریستی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: این اقدام احمقانه آمریکا، یعنی اینکه سپاه کارش را درست انجام داده است و در برابر ظلم، غارت، استثمار، فتنه انگیزی، جنگ افروزی، تروریست پروری و ... دولت آمریکا به خوبی ایستاده و نگذاشته نقشه‌های آنان اجرایی و به نتیجه برسد.

شریفی اضافه کرد: بحمدالله امروز شاهد توفیقات روز افزون سپاه در عرصه های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و عاشورایی لرزه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است

وی وحدت و انسجام ملت و مسئولین کشور را در برابر اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران را تحسین برانگیز دانست و گفت: ملت و مسئولان کشور در پیچ و خم‌های تاریخ این انقلاب نشان دادند که در کنار همدیگر هستند و لحظه‌ای از انقلاب و اطاعت از ولایت دست نکشیدند و افتخار جمهوری اسلامی ایران به این عزم و اراده است.

شریفی در پایان با بیان اینکه دشمنان در طول چهل سال گذشته با هر توطئه و حیله ای به دنبال فروپاشی نظام هستند، ولی تاکنون ناکام مانده‌اند، اظهارداشت: دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کینه‌های عمیقی بر دل دارد، چراکه با حضور سربازان ولایت همه توطئه‌های استکبار در منطقه خنثی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها