خبرهای داغ:
نماینده موکب شهدای آذربایجان شرقی از برپایی این موکب به منظور خدمات رسانی به سیل زدگان روستاهای دهستان عرب رودبار در سیروان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۱۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی فریدونی افزود: از ۱۹ فروردین یک اکیپ چهارنفری از استان آذربایجان شرقی در قالب اکیپ پیشرو به منطقه اعزام شدند و پس از ارزیابی، تعداد ۵۰ نفر از موکب شهدای آذربایجان شرقی با تجهیزات کامل در شهرستان سیروان حضور پیدا کردند.

وی افزود: خادمان موکب شهدای آذربایجان شرقی با تجهیز آشپزخانه، اقدام به طبخ غذا می‌کنند و روزانه در هر وعده صبحانه، نهار و شام برای ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از سیل زدگان غذا می پزند.

فریدونی با اشاره به اینکه این موکب با هماهنگی و همکاری استانداری آذربایجان شرقی و استانداری ایلام در شهر لومار مستقر شده است، تصریح کرد: همکاری با سپاه پاسداران برای تخلیه خانه‌های روستاییان با ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و غیرسنگین در قالب اکیپ‌های ۵ یا ۶ نفره از دیگر فعالیت‌های این موکب در شهرستان سیروان است.

وی در پایان تاکید کرد: این موکب با همکاری سپاه ناحیه سیروان حداقل ۲ ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تمامی هزینه‌های آن توسط خیران استان آذربایجان شرقی تأمین می‌شود.

ارسال نظرات