مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

پیشگامی سپاه در مقابله با دشمن غیر قابل انکار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پیشگامی سپاه در همه عرصه های مقابله با دشمن غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور، در واکنش به  سخنان سخیفانه و عجز آمیز رییس جمهور امریکا  در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: دشمنان احمق اسلام و انقلاب زمان بدی  را انتخاب کردند، چرا که این روزها آحاد مردم از خدمت خالصانه این نهاد پاک در مناطق سیل زده صحبت می کنند.

امروز نه تنها سپاه منزوی نشد، بلکه اعتبار و ارزش سپاه بسیار بیشتر شده و انسجام و وحدت کشور را بیشتر کرد.

حجت الاسلام عبدالله پور خاطرنشان کرد: دشمن با این کار حماقت خود را ثابت کرده و قطعا شکست و فروپاشی بی سابقه ای خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک گفت:دشمن به خوبی با کارکردها  و اشراف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و منطقه و جهان آشنا است و سپاه در طول چهل سال انقلاب خار چشم دشمنان و بدخواهان بوده  و نفس های دشمن از حضور سپاه در همه عرصه ها تنگ شده است، چرا که سپاه همه پروژه های دشمن را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد:سپاه برای ملت و همه مظلومین جهان چون خورشید تابان است و چون زمینی فروتن و خاشع است و بی شک آماده هر گونه پاسداری و جانفشانی برای مردم و انقلاب است.

این مقام  مسئول، سپاه را از افتخارات  انقلاب اسلامی  دانسته و گفت:توان سپاه در مقابله با بحران های کشور،در حوزه کاهش آسیبهای جنگ نرم،  موشکی و هسته ای، سازندگی و آبادانی و جهادی، پالایشگاهی و سد سازی  بر همه واضح و غیر قابل انکار است و دشمن این همه توان سپاه را تحمل نمی کند.

 نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک همچنین تاکید کرد: اگر مسئولین کشور همراه با ملت و همراه سپاه  این نهاد پاک انقلابی، فرامین رهبری را دنبال می کردند، وضعیت کشور بسیار بهتر بود.

گفتنی است  احاد  مردم  و مسئولین  ولایی و بصیر شهرستان قرچک برای نشان دادن علاقه قلبی خود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از این نهاد پاک مردمی و انقلابی همگی لباس مقدس سبز پاسداری بر تن کردند.

خبرنگار: فاطمه خانی

 

ارسال نظرات