خبرهای داغ:
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: به عنوان بزرگترین قدرت پشتیبانی کننده از نظام افتخار می‌کنیم که در بحران‌هایی، چون سیل نوکری مردم را انجام دهیم و از اظهار خشونت علیه دشمن نمی‌هراسیم.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۸۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ببسیج از قم، سردار سیدمحمدحسین سپهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد اظهار کرد: در روز‌های اخیر بار دیگر دشمنان استکباری و در راس آن‌ها آمریکا در مقابله با مستضعفان جهان و نظام اسلامی تدابیر دشمنانه را بار دیگر به ظهور رساندند.

وی با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا با نظام اسلامی گفت: در ۴۰ ساله گذشته مشخص می‌شود که بیشترین حملات به سه جایگاه ویژه انقلاب بوده است؛ یکی از آن‌ها جریان روحانیت انقلابی است که بیشترین حملات را به آن‌ها داشته اند. دومین جایگاه مردم بوده که به دنبال تغییر رفتار مردم بودند و پس از آن بیشترین حملات به سپاه بوده چراکه سپاه نماد حفاظت از رهبری و روحانیت، مردم و انقلاب بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه سپاه امروز خار چشم استکبار است افزود: به همین خاطر آمریکا دست روی قدرتمندترین نهادی که مانع توفیقات آن‌ها شده گذاشته است.

وی بیان کرد: دشمن از پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اسلامی عصبانی بود و ٥ کودتا را برنامه ریزی کرد و دست به ترور و نفوذ، اختلاف افکنی، جنگ، تحریم و... زدند، اما بازهم مردم مقاومت کردند و نگذاشتند به انقلاب و نظام ضربه بخورد.

سپهر گفت: در ٢٠٠ سال گذشته ٧٠ درصد خاک کشور را با یک برخورد از کشور جدا کردند که این مسئله به واسطه مسؤولان نالایق و عدم همراهی مردم بوده، اما در هشت سال جنگ تحمیلی نگذاشتیم یک وجب از خاک ما کاسته شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در صف اول مبارزه بدون هیچ ترسی ایستاده است افزود: برای مبارزه با ما هر اقدامی توانستند انجام دادند و شورای همکاری خلیج فارس هم در همین راستا تشکیل شد، اما آمریکایی‌ها دیدند از زمانی که سپاه در خلیج فارس مستقر شد و امنیت را در اختیار گرفت فرماندهی عملیات امنیتی خلیج فارس را مدیریت کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج با اشاره به اقدامات جنگی آمریکا در عراق و افغانستان تصریح کرد: حرکت انقلابی مردم افغانستان و عراق به تبعیت از انقلاب اسلامی پیروزی را برای آن‌ها به ارمغان آورد؛ آمریکا به دنبال تشکیل اسراییل دوم در کردستان عراق بود، اما با فرمان کوبنده رهبری آمریکا عقب نشینی کرد.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در سال‌های اخیر ادامه داد: فتنه‌های ٧٨، ٨٨ و ٩٦ با تلاش بسیج و سپاه خنثی شد و باید هم دشمن با سپاه و بسیج دشمنی کند.

سپهر با بیان اینکه برجام‌های مختلف برای تضعیف انقلاب در دستور کار استکبار بود افزود: آمریکایی‌ها امروز هزار و ٢٣٤ پایگاه در دنیا دارند، اما باز هم با اینهمه اندیشکده‌هایشان می‌گویند به سمت سقوط پیش می‌روند.

وی بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته هرگاه امریکایی‌ها جنگ نظامی و فرهنگی راه انداختند شکست خوردند؛ امریکا در یمن، لبنان، عراق و سوریه شکست خوردند و در بحرین هم شکست خواهند خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: دشمنان از رهبر ما می‌ترسند و می‌گویند بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک رهبر به نام آیت الله خامنه‌ای است که مردم او را می‌شناسند و به او اعتماد دارند.

سپهر با تاکید بر اینکه ما امنیت اسراییل را به خطر انداخته ایم افزود: با هرگونه سازش و تبعیت از دشمنان مخالفت می‌کنیم و با جهاد در برابر آمریکا به تکلیف عمل می‌کنیم و در کمک به همه مسلمانان و دستگاه‌ها با تمام توان در خدمت هستیم.

وی اضافه کرد: به عنوان بزرگترین قدرت پشتیبانی کننده از نظام افتخار می‌کنیم که در بحران‌هایی، چون سیل نوکری مردم را انجام دهیم و از اظهار خشونت علیه دشمن نمی‌هراسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها