رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

سپاه پاسداران خط قرمز ملت ایران است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل‌زده تداعی‌کننده حال و هوای جبهه‌ها است.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۴۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در مراسم معارفه امام‌جمعه جدید این شهر با اشاره به حادثه سیل اخیر اظهار کرد: مدیران باید برای خدمت گذاری به مردم و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی صادقانه در میدان حضور داشته باشند.

وی امدادرسانی خالصانه در مناطق سیل‌زده را تداعی‌کننده حال و هوای جبهه‌ها خواند و افزود: وقوع سیل اخیر از یک طرف امتحان بزرگی بود و از طرف دیگر ابعاد و شدت خسارات بر مردم بسیار زیاد است که با عنایت الهی، حضرت، ولی عصر (عج)، همت و هوشیاری مردم و مسؤولین، خسارت‌های مالی و زیرساختی با اراده جدی جبران خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره ضرورت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در زمینهٔ خدمات‌دهی بهتر به مردم اظهار داشت: حادثه سیل اخیر در مردم، نوعی شوک روحی ایجاد کرده است که روحانیت در این زمینه می‌تواند با مشاوره و ارائه تدابیر مناسب به خانواده‌ها، شرایط عمومی مردم را به وضعیت عادی برسانند.

حاج علی‌اکبری فضای وحدت و هم‌دلی در سطح ملی را خوب ارزیابی کرد و گفت: وحدت و همدلی عنصری بسیار مهم است، زیرا هر جا وحدت و هم‌بستگی بوده، سرعت رشد و پیشرفت آن منطقه نیز عالی بوده است.

وی با اشاره تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران از سوی آمریکا، تصریح کرد: به قول حضرت آقا، ترامپ احمقی درجه‌یک است و با این اقدام وقیحانه، شور انقلابی را در میان ملت و نظام اسلامی افزایش داده و دیدیم که در حمایت از سپاه واکنش‌هایی نشان دادند و اثبات کردند که خط قرمز آنان سپاه است.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه بیان کرد: امام‌جمعه سابق معمولان در این مدت منشأ خدمات خوبی بودند و عاشقانه مشغول خدمت بودند که امیدواریم در پل‌دختر نیز موفق باشند، امام‌جمعه جدید این شهر نیز از افرادی است که دارای روحیه جهادی و با این دشواری‌ها پذیرفتند که مشغول خدمت شوند، می‌توان گفت: با این انتصاب به ظرفیت منطقه افزوده شد و با اتحادی که وجود دارد، مسئله حفظ انسجام و تقویت روح امید موفق خواهد بود.

ارسال نظرات