وی با اشاره به اینکه سپاهیان قهرمان ما که لباس سبزشان همان لباس مهدویت است، عنوان کرد: تروریست واقعی توسط آمریکا ایجاد می‌شود و طبیعی است با نهاد ضدتروریستی سپاه مخالف باشند.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۳۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌السلام‌ و‌المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه های ظهر امروز در جمع مردم و مسئولین شهر با بیان اینکه در تمام ارکان زندگی، جامعه و حتی رفتارمان باید به مسئله معاد توجه داشته باشیم، گفت: از جمله آثار شوم انکار معاد در انسان عدم توجه به نماز است.

وی بیان کرد: عمل هر فرد با نیت و نتیجه عمل او سنجیده می شود و باید ببینیم که به چه میزان تلاش می کنیم که در کارمان ریا نباشد.

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی اکبر عیله السلام و روز جوان ابراز کرد: جوانان باید قدر جوانی و قدر این دوران ارزشمند زندگی خود را بدانند زیرا به سرعت سپری می‌شود.

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران چهار دهه است که به انقلاب خدمت می کند و در این راستا تلاش بسیار زیادی داشته اند؛ همچنین حضور ارتش در شرایط مختلف از جمله سیل اخیر پر رنگ احساس می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عیلدادی سلیمانی با تأکید بر مشارکت همگان و تمامی مردم برای کمک به آسیب دیدگان سیل اظهار کرد: افراد در هر پست و مقامی هر کمکی که می توانند به سیل زدگان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به معرفی کردن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی توسط مقامات آمریکایی تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی معنای واژها را عوض کرده‌ و از حقوق بشر و آزادی تعریفی دیگر بیان کرده‌اند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نگاه دموکراسی در نگاه آمریکایی ها متفاوت است، گفت: آنان حتی مسیحیت را برای خود مسیحیت آمریکایی تعریف کرده اند؛ همان گونه که اسلام انقلابی با اسلام آمریکایی تفاوت دارد.

امام جمعه شهر کرمان ابراز کرد: کارنامه سیاه آمریکا را در همه جا شاهد بوده ایم و مردم را در نقاط مختلف مورد اذیت قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه سپاهیان قهرمان ما که لباس سبزشان همان لباس مهدویت است، عنوان کرد: تروریست واقعی توسط آمریکا ایجاد می‌شود و طبیعی است با نهاد ضدتروریستی سپاه مخالف باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عیلدادی سلیمانی تأکید کرد: سپاه در مقابل ضرباتی که آمریکا می‌خواهد به ایران اسلامی و نظام ما بزند ایستادگی می‌کند و  در مقابل با تحریم‌ها از کشور دفاع کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه سپاه با فتنه‌های دشمنان در کشور همانند فتنه سال ۸۸، کنترل کشتی‌های آمریکایی و اشراف بر پایگاهای آنها در منطقه، دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروهای سپاه و … تنها بخشی از کارنامه طلایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات