خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه :

تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع سیل اتخاذ شود/فروپاشی استکبار نزدیک است

امام جمعه ارومیه گفت: تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع سیل باید اتخاذ شده و راهکارهای لازم به کار بسته شود.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۳۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

به گزارش بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: عبادت، دستگیری از نیازمندان و فقرا به روح و روان آرامش داده و توفیق جلب رضایت خداوند را می دهد.

وی بر لزوم استفاده از فضیلت‌های نهفته در ماه شعبان تاکید کرد و گفت: این روزها یک فرصت مغتنم برای نزدیک شدن به خداوند متعال به شمار می‌رود و انسان می‌تواند برای ورود به ماه رمضان آماده شود.

امام جمعه ارومیه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: مسأله ظهور و تاسیس حکومت جهانی توسط حضرت مهدی (عج) فقط به مردم یک منطقه یا مذهب اختصاص ندارد.

وی بر لزوم اهتمام برای زمینه‌سازی در راستای ظهور حضرت مهدی (عج) تاکیدکرد و بیان داشت: هر کس آنچه در توان دارد، باید در این زمینه انجام دهد.

قریشی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین (ع) را تبریک گفت و افزود: برای پاسداران و جانبازان افتخار بزرگی است که این روزها را به یاد آنها نام‌گذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: جانبازان هر لحظه سختی و دشواری تحمل می‌کنند، بنابراین چنانچه در راه خود ثابت‌قدم بمانند نزد خدا جایگاه رفیعی پیدا می‌کنند.

امام جمعه ارومیه تروریست نامیده شدن سپاه توسط ترامپ را مورد اشاره قرار داد و گفت: چنین اقدامی باعث می‌شود که فروپاشی استکبار نزدیک شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه این موضوع در طول تاریخ مسبوق به سابقه است، گفت: تغییر دادن جای ارزش و ضدارزش توسط یک عده، همواره صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبری بارها نسبت به هوشیاری درباره غربی‌ها هشدار داده‌اند، گفت: ظاهر فریبنده اروپایی‌ها نباید ما را اغفال کند، چرا که با صراحت اعلام می‌کنند که داعش را خودشان پدید آوردند.

قریشی اضافه کرد: تغییر معیارها و تغییر جای ارزش و ضدارزش را به وضوح شاهد هستیم، آنها که پدیدآورنده داعش هستند در حاشیه قرار گرفته‌اند اما به سپاه به عنوان یک نیروی ضدتروریست، عنوان تروریست داده‌اند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه این اقدام احمقانه آمریکا، موجب شناخته شدن هرچه بیشتر این نیروی مسلح ارزشی و مکتبی شد، گفت: همچنین به این واسطه یک انسجام و همدلی مضاعف در کشور پدید آمد، به طوری که همه مسوولان و نماینده‌های مجلس برای دفاع از سپاه متحد و یکپارچه شدند.

وی با بیان اینکه پیش از این ۵۰ یا ۴۰ کشور سپاه را می‌شناختند ولی اکنون همه ملل آن را شناخته‌اند، گفت: اکنون دنیا می‌داند که کدام نیروی مسلح داعش را از منطقه برچید.

امام جمعه ارومیه بر لزوم پیش بینی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای وقوع سیل تاکید کرد و گفت: این موضوع باید توسط مسوولان پیگیری شود که در این مدت دست اندرکاران آذربایجان غربی در این زمینه فعالیت خوبی داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات