مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

اقدام آمریکا باعث محبوبیت سپاه و تقویت وحدت ملی شد/ اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران نابخردانه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی محبوبیت و جایگاه سپاه را در نزد ملت ایران و منطقه جایگاهی والایی دانست و افزود: این حرکت آنان باعث اتحاد و انسجام هرچه بیشترمردم ما شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۱۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اقدام آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه گفت: این اقدام به دلیل موفقیت هایی است که نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل و منطقه و به خصوص غرب آسیا داشته است.

وی با اشاره به طرح خاورمیانه بزرگ و معامله قرن افزود: بزرگترین مانع در مسیر اجرای تمامی نقشه هایی که دولت استکباری آمریکا، با هدایت و حمایت اتاق‌های فکر اروپا و اسرائیل در منطقه انجام می داد،  سپاه پاسداران بود.

مشایخی جریان مقاومت را مانع اصلی تحقق اهداف نظام سلطه دانست و عنوان کرد: هر اتفاقی که می خواست در منطقه بیفتد تنها مانع آن محور مقاومت، رهبری و هدایت فرماندهان سپاه و نیروهای بسیجی بودند.

وی با اشاره به اقدامات موثری که توسط سپاه برای نابودی کامل تروریسم و داعش انجام داده است، بیان داشت: تشکیل جبهه مقاومت و بسیج جهاد اسلام در عراق، لبنان، یمن و سوریه از برکات سپاه است که توانست نقشه آنان را نقشه برآب کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی  با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در چهل سال انقلاب تأکید کرد: دشمن به طور قطع حیات و هویت خود را در خطر می بینند که دست به چنین اقدامی زده است، و این اولین بار در جهان  است که  یک نیرویی که رسمی را که چهل سال قدمت دارد و در قانون اساسی هم به رسمیت شناخته شده را به عنوان نیروی تروریستی معرفی می کنند.

وی این اقدام آمریکائی ها را بی اثر خواند و بیان کرد: همه مردم آزاده دنیا می دانند که این حرکت، حرکتی کاملا سیاسی است و تنها نیروی مقتدر، شجاع، فهیم و بابصیرتی که جلوی توسعه تروریست در جهان را گرفته همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی محبوبیت و جایگاه سپاه را در نزد ملت ایران و منطقه جایگاهی والایی دانست و افزود: این حرکت آنان باعث اتحاد و انسجام هرچه بیشترمردم ما شد و خوشبختانه این شوروشوقی که با فرهنگ پاسداری توسط سپاهیان و بسیجیان ایجاد شده باعث شد تا نوجوانان وجوانان و مخصوصا نسل چهارم و سوم انقلاب به خیل این لشکر عزیز انقلابی بپیوندند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات