معاون استاندار مرکزی گفت: ظهور و بروز قدرت و اقتدار ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۰۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با تاکید بر اینکه خداوند دشمنان اسلام را احمق آفریده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال از انقلاب هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند، اما باید بدانند که این ملت در مقابل دشمن خارجی یدواحده هستند.

وی سپاه را در بطن مردم دانست و افزود: ظهور و بروز قدرت و اقتدار ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تهدیدات دشمنان را عاملی مهم برای وحدت مردم خواند و بیان داشت: ملت ایران هر زمان که احساس کند کشور یک تهدید خارجی دارد با هم متحدتر می شوند و در واقع آن راهی که امام نشان داده را با قوت‌تر از گذشته دنبال خواهند کرد.

زندیه وکیلی حامی اصلی سپاه را قدرت مردمی دانست و عنوان کرد: راهی که امام نشان داد، ظهور و بروزش در حفاظت از انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران تبلور پیداکرده است؛ راه ما برای حمایت از سپاه همین اعلام آمادگی‌ است.

وی با اشاره به حمایت های گسترده مردم و مسئولین از سپاه پاسداران در طول این چهل سال گفت: راهپیمایی که مردم در حمایت از سپاه داشتند، یک نمونه از وحدت است و در عرصه های مختلف بعد از این شما خواهید دید که مردم چقدر حمایتشان چه در گروه ها و احزاب سیاسی و چه در بحث های عمومی، مردم همبستگی خود را با سپاه بیشتر نشان می دهند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: این باز نشان می دهد که آنان اشتباه کردند و خطای محاسباتی دارند، معتقدم این یک فرصت خوبی شد تا مردم اقتدار و وحدت‌شان را یک بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات