خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج استان همدان با تأکید بر اینکه سپاهیان، ارتشیان و نیروهای انتظامی ما اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف خود برسند، گفت: طبیعی است دشمن با این عامل مخالف باشد که عامل دوام و قوام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۹۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

سپاهیان، ارتشیان و نیروهای انتظامی ما اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف خود برسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی زلفی‌گل در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، اظهار داشت: شهیدان از جان حود به عنوان عزیزترین سرمایه یک انسان گذشتند و کیان میهن را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه افتخاری نصیب پاسداران شده که سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا (ع) به این روز نامگذاری شده است، گفت: پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، عواملی سبب دوام و قوام جمهوری اسلامی شده که با تمام توطیه‌های دنیا هر روز در سپهر دنیا درخشان‌تر، بروز و ظهور می‌کند.

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه یکی از عوامل قوام و دوام جمهوری اسلامی، دین است، افزود: خانواده‌های بسیاری در دوران دفاع مقدس فرزندان خود را برای دین و سپس میهن راهی جبهه‌ها کردند، به این دلیل ایادی استکبار تلاش می‌کنند بین مردم و به ویژه نسل جوان و دین تفرقه ایجاد کنند و دین‌گرایی را مقابل ملی‌گرایی قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه زیبایی این بوده دین و میهن باعث دوام و قوام جمهوری اسلامی بوده است، بیان کرد: تلاش دشمنان این است که عده‌ای از مردم را طرفدار دین و عده‌ای را طرفدار میهن کنند اما باید مردم آگاه باشند و با تفرقه مقابله کنند.

زلفی‌گل دومین عامل دوام و بقای جمهوری اسلامی را وحدت ملی دانست و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس و 8 سال جنگ نابرابر، همه اقشار با وحدت، وجبی از خاک را به دشمن ندادند، امروز دشمنان متوجه شدند وحدت ملی رمز دوام و بقای جمهوری اسلامی است و تلاش می‌کنند، وحدت را به تفرقه تبدیل کنند، باید آگاه باشیم و خودزنی نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم سرمایه اجتماعی نظام تهدید شود، عنوان کرد: عمود خیمه و رهبری نظام عامل مهمی در این دوام و بقاست و دشمنان سعی می‌کنند کمی و کاستی ها را متوجه رهبری کنند، چراکه رهبری اجازه نداده استقلال و آزادی ما دستخوش تغییر شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه جزء معدود کشورهایی هستیم که استقلال سیاسی و تصمیم‌گیری داریم، اظهار داشت: رهبری به عنوان عمود خیمه نظام باعث شده با وجود توطئه‌ها این کشتی نجات به سرمنزل مقصود برسد و باید با دشمن مقابله کنیم.

وی نیروهای نظامی و امنیتی کشور را از دیگر عوامل دوام و بقای جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: سپاه پاسداران و ارتش ما دلیل این مهم بوده و دشمن تلاش می‌کند بین سپاه و ارتش تفرقه ایجاد کند و عده‌ای از مردم را مقابل ارتش یا سپاه قرار دهند اما کور خوانده ما می‌گوییم «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی.»

زلفی‌گل با تأکید بر اینکه سپاهیان، ارتشیان و نیروهای انتظامی ما اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف خود برسند، افزود: طبیعی است دشمن با این عامل مخالف باشد که عامل دوام و قوام جمهوری اسلامی است؛ لباس سپاهیان، ارتشیان و نیروی انتظامی برای دفاع از کشور و میهن به خون و گل آلوده می‌شود.

وی با بیان اینکه پاسداران، ارتشیان و نیروهای انتظامی و امنیتی ما از زندگی ، آسایش و آرامش خود می‌گذرند برای آسایش و امنیت ما و باید با تمام وجود مردانگی آنها را بستاییم، ابراز کرد: دشمنان ما دنبال نقاط ضعف و قوت و البته بیشتر نقاط قوت ما هستند که ما را بکوبند.

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: وحدت ملی، رهبری شایسته، نیروهای نظامی و امنیتی فداکار و بیش از 16 میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی که این افتخار بزرگی است این  امر موجب شده این مملکت دیگر به بیگانه بیگاری نمی‌دهد.

وی خطاب به مسئولان، بیان کرد: وقتی خداوند توفیق می‌دهد مدیر و مسئول باشید نعمتی است که سنگی از سر راه مردم بردارید و گره‌ای از کار آنان باز کنید، قدر این نعمت را بدانید؛ هرکس در جمهوری اسلامی مسئول می‌شود ابتدا باید از خدا ظرفیت آن را بخواهد.

زلفی‌گل افزود: مسئولان و مدیران با هر طرز تفکر و سلیقه سیاسی، یادتان باشد جمهوری اسلامی با این طرز تفکر شکل گرفته است که دیانت عین سیاست و سیاست عین دیانت باشد و همه تفکرها برای مملکت لازم است.

وی خواستار رعایت عدالت و انصاف در نقل‌ها از سوی مسئولان شد و عنوان کرد: خودزنی نکنید اگر قرار باشد هرکسی برای کشور زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند بگوییم بد است پس چگونه می‌گوییم جمهوری اسلامی در صنایع نظامی، هسته ای و غیره موفق بوده، پس اینها را چه کسی انجام داده است؛ منصفانه‌تر برخورد کنیم و به یاد داشته باشیم زحمات و افرادی که زحمت می‌کشند را ارزان نفروشیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی بسیار است و طبیعی است دشمن با توجه به دلایل عنوان شده به دنبال برخورد با ایران، رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان ما باشد؛ اکنون برای امنیت ما در مرزها هر روز شهید می‌دهیم.

وی با بیان اینکه عقل یعنی پیشگیری و علم یعنی به گونه‌ای عمل کنیم که نیازهایمان را برطرف کنیم، ابراز کرد: علم یعنی هنر حل کردن مسیله و این دو موضوع در کنار هم معنا می‌یابند؛ عقل حکم می‌کند با مردم دنیا صحبت کنیم، دشمن باهوش و کیز است اما باید به دانشمندان و متفکران آنها بگوییم از شما بعید است که با چنین دولتی که با دنیا سر جنگ دارد همراهی نکنید.

زلفی‌گل با بیان اینکه240 سال است آمریکا کشف و بنا شده و 222 سال جنگ داشته و 93 درصد عمر خود را با جنگ درگیر بوده است، یادآور شد: آمریکا در بیش از 70 جنگ درگیر بوده و باید با مردم آمریکا و عربستان صحبت کنیم و بگوییم با دولت‌هایتان برخورد کنید.

وی با اشاره به شرایط مردم در استان‌های سیل‌زده، اظهار داشت: امروز بخشی از خانواده‌ها تمام زندگی خود را از دست داده‌اند و باید ید واحده شده و جوانان امیدوار باشید و برای آبادانی کشور تلاش کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات