خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان گفت: امروز منطقه ما به نور سپاه منور است و این نورانیت تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۸۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

امروز منطقه ما به نور سپاه منور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان اظهار داشت: همه ما ملت ایران یکی هستیم و خانواده‌های ما افتخار می‌کنند که اعضای خانواده آنها عضو سپاه هستند.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج با ورود در جنگ یاور ارتش شدند و با چنگ و دندان و تمام قطرات خون خود و با رمز یا زهرا (س)، یا علی(ع)، یا حسن (ع) و یا حسین (ع)انقلاب را نجات دادند.

امام جمعه موقت همدان افزود: لباس سپاه عزتی دارد که آیت الله صدوقی، آیت الله اشرفی، آیت الله مدنی و سایر شهدا با افتخار عمامه خود را با آرم سپاه منزه کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها سپاه را خوب شناختند، ادامه داد: سپاه منطقه را از داعش و منافقان پاکسازی کرد و سوریه را از چنگال آمریکا نجات داد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: امروز منطقه ما به نور سپاه منور است و این نورانیت تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

وی افزود: همه ملت ابران به سپاه علاقه داشتند و آمریکا با این حرکت باعث شد علاقه به سپاه دوچندان شود.
آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به آیه شریفه «مکرو و مکروالله ولله خیر الماکرین» گفت: با صلاح‌دید رهبر معظم انقلاب لازم است مجلس در قرار دادن آمریکا در لیست گروه های تروریستی تصمیم لازم بگیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «رونق تولید» افزود: مردم در رونق تولید می توانند کمک کنند و آن را در خانه، خانواده و محل زندگی خود عملی کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه جوان خودساخته می تواند مملکت را خوب بسازد، گفت: جوانی که خود ساخته نباشد نمی تواند بار انقلاب را با خود بکشد و اگر مدیری خودسازی و تقوا داشته باشد پست ها را بر اساس لیاقت اختصاص می دهد و بر اساس رفاقت به کسی پست نمی دهد.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه سیل زدگان در کمتر از 2 ساعت تمام زندگیشان را آب برده است، گفت: اگر تقوای کامل داشته باشیم دلبستگی به مال، خانه، پول و حساب نداریم.

وی گفت: کمک ها به سیل زدگان باید به اندازه ای باشد که مسئولان اعلام کنند دیگر نیازی به کمک نداریم و اکنون مردمی که هشت سال جنگ را پشتیبانی کرد امروز در مواجهه با سیل با امتحان دیگری روبرو است.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: امروز به دلیل بی تدبیری و کم کاری برخی مدیران و تحریم آمریکا، مردم مشکلات زیادی دارند لذا نباید منتظر دولتمردان باشند و با همت مساجد را راه اندازی کرده و با برگزاری نشست های اضطراری به داد سیل‌زدگان برسند.

وی تاکید کرد: نمایندگی ولی فقیه در استان بار سنگینی دارد که از حجت الاسلام شعبانی از پذیرش این مسئولیت سپاسگزاریم و ایشان را حمایت می کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: همه باید در مقام عمل از نماینده ولی فقیه پشتیبانی کنیم و امکانات خود را برای خدمت به مردم در اختیار وی بگذاریم.

وی با بیان اینکه ثبت نام حوزه های علمیه تا 25 فروردین ادامه دارد از جوانان دعوت کرد جان خود را در راه دین تسلیم و جوانی خود را وقف دین کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات