نماینده ولی‌فقیه استان البرز با تأکید بر اینکه بهترین راه برای کوبیدن آمریکا کار و فعالیت و تلاش برای رونق تولید ملی و اجرای اقتصاد مقاومتی است، گفت: در کنار آن از سر گرفتن فعالیت‌های هسته‌ای که متوقف‌شده بود نیز یکی دیگر از راه‌های مقابله و مبارزه با آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۷۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه بابیان اینکه گام دوم انقلاب به جوانان مربوط می‌شود، عنوان کرد: وظیفه همه به‌خصوص مسئولان و متولیان کشور رسیدگی به بیش از ۳۰ میلیون جوان است. این آمار مسئولیت ساز است تعداد زیادی از جوانان کشور دانشمند هستند و دشمنان به دنبال تخریب همین قشر است.

بهترین راه برای کوبیدن آمریکا تلاش برای رونق تولید ملی است

وی در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه جوانان باایمان راسخ خود موجب پیروزی انقلاب شدند، تأکید کرد: در انقلاب گام اول را جوانان برداشتند و از این به بعد هم شاهد پیروزی و پیشرفت کشور خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: آنچه مسلم است این است که دشمنان می‌خواهند به کشور دست پیدا کنند اما جوانان کشور این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند و آن‌ها به اهداف پلید خود نمی‌رسند.

وی بابیان اینکه جنگ اقتصادی یکی از راهکارهای دشمنان انقلاب است، گفت: جوانان انقلابی باید اقتصاددان باشند، کسی که اقتصاد بلد نباشد کشور را به چالش می‌کشد.

امام‌جمعه کرج همچنین گفت: دشمنان در جنگ نرم نیز همین کار را می‌کنند و جوانان انقلابی باید اقتصاددان باشند و با هجمه‌های آن‌ها مقابله کنند.

وی بابیان اینکه یکی از اقدامات دشمنان زیبا نشان دادن ترفندهای آن‌ها است که جوانان آن‌ها را خوب ببینند، بیان کرد: آن‌ها جوان ایرانی را می‌خواهند تبدیل به آنچه خود می‌خواهند بکنند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه جوانان توانمند و باانگیزه در استان البرز وجود دارند که دیده نمی‌شوند و این جای تأسف دارد، مسئولان باید به این قشر رسیدگی کنند، باید داشته‌های خود را به رخ بکشیم و نشان دهیم چه جوانانی در این استان وجود دارند. اولین جشنواره جوان در استان البرز برگزار می‌شود تا امروز نیز تعداد زیادی از جوانان در این جشنواره شرکت کرده و مدارک خود را به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند و حالا مقدمه حضور پرانگیزه جوانان دختر و پسر البرزی ایجادشده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اقدامات آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه، گفت: ملت ایران تمام قدر در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: وقتی برخی سران آمریکا رسماً اعلام می‌کنند که نیروهایی مانند داعش را تربیت‌کرده‌اندپس این خیمه‌شب‌بازی‌ها و گربه‌رقصانی‌ها برای چیست، برای فرار از سیلی است که از ملت ایران خورده‌اند، برای فرار ازخفتی است که درنتیجه اقدامات سپاه به آن‌ها در عرصه بین‌المللی داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا علیرغم تمامی فشارهای داخلی و خارجی بر ایران ازجمله «سی افت تی» و یا «پالرمو» نتوانسته است به اهداف خود دست یابد، گفت: در کنار آن ایران را تحریم همه‌جانبه کرده‌اند اما بازهم سپاه از این تحریم‌ها عبور خواهد کرد و پروژه‌های عظیم نفتی و گازی را با تمام توان داخلی دنبال خواهیم کرد.

خطیب جمعه کرج بیان کرد: امروز می‌خواهند کشور ما را با عوامل وابسته به خطر بیندازند و یا راجع به امنیت خارجی کشور شیطنت‌هایی می‌کنند و سپاه مقتدرانه این برنامه‌های آن‌ها را برهم میزند آن‌ها نیز چنین می‌کنند و این حرکت آمریکا محبوبیت سپاه را در دل مردم و دوست داران انقلاب بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: بعضی رسانه‌های قلم به مزد و عده‌ای از مجلسیان که بغضا لباس سپاه هم پوشیده‌اند باز به دنبال تصویب قراردادهای ننگین هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئولان نظام اسلامی باید مسیر دشمن‌شناس را به‌درستی تشخصی دهند و در کنار آن مجلس شورای اسلامی باید مقتدرانه وارد عرصه شود و نه‌بخشی از ارتش آمریکا بلکه کل ارتش این کشور را تروریست اعلام کند.

وی بابیان اینکه در برابر اخذ چنین تصمیماتی چرا این‌قدر ضعیف عمل می‌شود، گفت: نباید منتظر بود تا ببینیم کنگره آمریکا چه تصمیمی می‌گیرد بلکه باید خود مجلس کشور تصمیم بگیرد زیرا عزت ایران اسلامی نباید زیر سوال برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه دولت آمریکا منتظر برخورد اولیه ما است و باید مقتدرانه برخورد کنیم، افزود: مردم نیز باید در انتخاب مجلسیان دقت کنند و از اکنون برای انتخاب افراد حاضر در مجلس دقت کنند و افرادی را هم که از قبل بوده‌اند خوب بررسی کنند، هرچند که اکنون هنوز زود است که دراین‌باره صحبت کنیم و در فرصت‌های بعدی بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت.

آیت‌الله حسینی همدانی توضیح داد: سپاه از قبل از اعلام رسمی آمریکا در لیست نیروهای تروریستی قرار داده شد و اینکه برخی‌ها اعلام کرده‌اند از موضوع موجب اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خواهد شد صحیح نیست و احتمال دارد یک بازی سیاسی بوده باشد برای نجات نخست‌وزیر دولت غاصب اسرائیل در انتخاباتی که داشته‌اند و موجب موفقیت او شود.

وی خطاب به دولت آمریکا بیان کرد: تلاش شما برای حفظ اسرائیل بی‌نتیجه است؛ چون ضرب‌آهنگ محو رژیم صهیونیستی مدتی است به صدا درآمده و به‌زودی همه شاهد خواهند بود که دولت خبیث از صحنه روزگار محو خواهد شد.

خطیب جمعه کرج گفت: آمریکا در کنار این اقدامات مدنظر داشته است که عده‌ای غرب‌زده وابسته در داخل کشور را نجات دهد تا آن‌ها بتوانند مشکلات اقتصادی را بر گردن سپاه بیندازند و یا در هدفی دیگر دولت آمریکا مدنظر دارد که برای ایران مشکلاتی ایجاد کند که در این صورت هزینه‌ای که به این دلیل تاوانش را خواهند پرداخت بسیار سنگین خواهد بود.

وی در بخش دیگری افزود: اگر یک موقع نیز به فکر جنگ افتاده باشند که نشانه نادانی چندوجهی آن‌ها است باید برای بردن جنازه‌های خودشان تابوت بیاورند؛ چراکه آن‌ها باید بدانند که در خاک پاک ایران هیچ آمریکایی متجاوزی دفن نخواهد شد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه بهترین راه برای کوبیدن آمریکا کار و فعالیت و تلاش برای رونق تولید ملی و اجرای اقتصاد مقاومتی است، گفت: در کنار آن از سر گرفتن فعالیت‌های هسته‌ای که متوقف‌شده بود نیز یکی دیگر از راه‌های مقابله و مبارزه با آمریکا است.

وی با اشاره به دلاورمردی های ارتش کشور در عرصه‌های مختلف ازجمله دفع متجاوزان آمریکایی در سکوهای نفتی نصر و سلمان در خلیج‌فارس در سال ۶۷ بیان کرد: این اقدامات به نام روز ارتش نام‌گذاری شد تا از جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان تقدیر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تشریح کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ سال حضور مقتدرانه برای استقلال حفظ تمامیت ارضی در مرزهای آبی، زمینی و هوایی داشته‌اند و بیش از ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز و آزاده تقدیم اسلام و سر افزاری انقلاب و ایران اسلامی کرده‌اند.

ارسال نظرات