خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری برای مناطق سیل‌زده توسط سپاه انجام شده است، گفت: همین امروز شما شاهد هستید که حداقل در ۵ استان سیل زده کشور تمام سپاهیان در حال تلاش هستند.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۴۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت:  برای تمام مردم ایران و جهانیان واضح و مبرهن است که سپاه پاسداران امروز یک نهاد مقدس و مولود انقلاب اسلامی است.

وی سپاه را عامل اصلی اقتدار و پیشرفت کشور دانست و افزود: این نهاد مقدس از بدو پیروزی انقلاب تاکنون صدها هزار نفر شهید، جانباز و آزاده برای استقلال و تمامیت عرضی جمهوری اسلامی و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی به انقلاب هدیه کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به سیل اخیر در برخی از شهرهای کشور و به میدان آمدن سپاه با تمام توان و تجهیزات تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول این چهل سال در تمام بحران های اجتماعی در کنار ملت بوده و تمام تلاش و توان خود را برای خدمت رسانی به میدان آورده است.

سردار عزیزی سپاه را مظهر کامل استقلال و اقتدار برای کشور دانست و افزود: هر پاسداری از متن مردم، با مردم و برای مردم است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران دشمنان و دوستان خود را خوب می شناسند، عنوان کرد: برای آحاد مردم اثبات شده که سپاه همواره در کنار مردم بوده و خدمت کرده و می‌کند.

سردار عزیزی با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری برای مناطق سیل‌زده توسط سپاه انجام شده است، اضافه کرد: همین امروز شما شاهد هستید که حداقل در ۵ استان سیل زده کشور تمام سپاهیان در حال تلاش هستند که آسیب کمتری به مردم در این بحران سیل برسد.

وی با اشاره به حمایت های گسترده مردم و مسئولین از این نهاد مقدس توضیح داد: مردم ایران سپاه را به عنوان یک نهادمقدس ارزشی از خودشان و برای خودشان می دانند  و سپاه هم جان خود را فدای اسلام، انقلاب و مردم می کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی  در پایان خاطرنشان کرد: این حمایت مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشتی محکم بر دهان کسانی است که می خواهند سپاه را تضعیف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها