درپی گزافه‌گویی رژیم آمریکا؛

مسئولان خلیل آباد به پویش «من هم سپاهی ام» پیوستند

مسئولان شهرستان خلیل آباد درپی گزافه‌گویی رژیم آمریکا و اقدام مذبوحانه کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، به پویش "#من_هم_سپاهی_ام" پیوستند.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۳۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، درپی گزافه‌گویی رژیم آمریکا و اقدام مذبوحانه کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، همه آحاد ملت ایران، همدلی و همبستگی خود را با پویش #من_هم_ سپاهی_ام به نمایش می‌گذارند.

در همین راستا حاضران در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل آباد، به این پویش پیستند و به این اقدام احمقانه آمریکا واکنش نشان دادند.

سپاه عامل پیروزی‌های گسترده انقلاب اسلامی است / اقدام سخیف ترامپ باعث محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران شد

مجتبی شاکری با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر تروریست خواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیانیه علیه سپاه با روز پاسدار و تشکیل سپاه پاسداران هم زمان شد و وحدت ملت ایران را علیه دشمنان بیشتر کرد و همه یک سپاهی و پاسدار شدند.

وی همچنین اذعان کرد: سپاه عامل پیروزی گسترده برای انقلاب اسلامی بوده و قطعاً این اقدام محکوم شده آمریکا، ذره‌ای از ارزش‌ها و محبوبیت سپاه کم نمی‌کند و بلکه این محبوبیت را بیشتر کرده است.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه پاسداران مردان عرصه‌های سخت نظام هستند که همیشه در عرصه‌های مختلف حضور تاثیرگذار دارند، عنوان کرد: برای حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران همه مشارکت و همراهی خواهند کرد و توطئه‌های دشمنان تا به امروز محکوم بود و قطعا منجر به شکست است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها