خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: موفقیت های نظام در دوران دفاع مقدس و جنگ اقتصادی امروز که عامل تولید و اشتغال شده است، مرهون تبعیت از ولایت فقیه می باشد.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۲۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه سپاه از همان اوایل انقلاب موتور محرکه دستگاه های دولتی بوده افزود: پاسداران نه فقط در میدان جنگ رزمنده خوبی بودند بلکه در میدان پیشرفت های علمی، اقتصادی و ... سازنده و مخترع خوبی هستند؛ وجود چنین نیروهای ارزشی باعث شد دیگر دستگاهها راه بیافتند و استعدادهای خود را شکوفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: برادران سپاهی یک زمانی فرصت تحصیل، فرصت کاسبی و جوانی شان را در میدان جنگ گذاشتند و هشت سال به خاطر خدا، برای حفاظت از انقلاب و حفظ آرمان ها و شعارهایی که امام در اختیار انقلاب گذاشته بود، عمرشان را صرف کردند.

حجت الاسلم برزگر با تاکید بر اینکه سپاه همیشه خادم این نظام و مردم می باشد، افزود: مردم کشور ایران از زمان انقلاب تا به امروز در تمامی عرصه ها پشتیبان نظام و ولایت بوده اند و مسئولین نیز وظیفه دارند به مردم خدمت کنند چراکه خدمت به مردم عین عبادت است.

مردم و برخی از مسئولان با اعلام حمایت از سپاه پاسداران و ابراز نفرت بر تروریست خواندن سپاه توسط دولت آمریکا لباس سبز پاسداری را بر تن کردند و در نماز جمعه این شهرستان حاضر شدند.

ارسال نظرات