خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: سپاه پاسداران یادگار امام خمینی(ره) و از نقاط بارز و قوت ملت و انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۲۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در واکنش به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی بیان کرد: نقش و تاثیر سپاه پاسداران در جهان امروز بیشتر از خود کشور ایران برای دشمنان ایران قابل لمس است.
وی افزود: با حضور سپاه در عراق و سوریه، آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف خود در این کشورها نرسیدند و در حال حاضر یکی از دلایل حساسیت آن ها در مورد سپاه همین موضوع است.
حجت الاسلام پورمحمدی سپاه را آموزش دهنده اصلی نیروهای حزب الله لبنان عنوان کرد و گفت: دولت های عراق و سوریه خود از سپاه درخواست مشاوره نظامی و حضور در کشورشان برای مقابله با آمریکا و داعش را داشتند.
وی با محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از سپاه کینه‌های عمیقی بر دل دارند، زیرا با حضور سربازان ولایت توطئه‌های استکبار در منطقه همواره خنثی شده است.
حجت الاسلام پورمحمدی، رییس جمهوری آمریکا را نادان و احمق خواند و گفت: ترامپ باید از روسای جمهوری گذشته آمریکا درس بگیرد و اشتباهات آنها را تکرا نکند.
وی افزود: ترامپ با دم شیر بازی می کند و باید بداند که نمی تواند نیروی نظامی رسمی یک کشور را تحریم کند و تروریست بنامد.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به در پیش بودن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز نیروهای مسلح شامل ارتش قهرمان و سپاه عزیز در همه عرصه های صف، ستاد، تجهیزات و حضور عزتمندانه در جغرافیای بین الملل به خودکفایی رسیده است.
وی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مجموعه ای از عناصر مجاهد و مومن در راه دین و ولایت دانست و گفت: غیور مردان ارتش، جهاد در راه خدا و اهل بیت(ع) را به عنوان رسالت اصلی خویش انتخاب کرده اند و در این راه انجام وظیفه می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها