پیش‌بازی سپیدرود – تراکتورسازی
نبرد سپیدرود و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، تقابلی از جنس سقوط و قهرمانی است! جایی‌که گونه یکی سرخ از سیلی نداری و دیگری سرخ از دلارهای آهنی شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۸۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نخستین تقابل رسمی سرخ‌های شهر باران و تبریز را باید در لیگ دسته دوم تخت جمشید جست؛ جایی که رقابت شانه‌به‌شانه سه تیم سپیدرود، تراکتورسازی و رستاخیز خرمشهر با جا ماندن ناغافل و شائبه برانگیز سپیدرود از قافله پیشتازان و رسیدن به آخرین دوره لیگ اول تخت جمشید همراه شد.

تغییراتی بزرگ در سطح ملی و افت‌وخیز این دو تیم طی چهار دهه، کار را به رویارویی امروز کشانده است، جایی که گونه یکی سرخ از سیلی نداری و دیگری سرخ از دلارهای آهنی است.

مستطیل سبز، خودمختار است! برایش مهم نیست که دوم از بالا باشی یا از پایین، بوی سقوط مشامت را بیازارد یا هوای قهرمانی بر سر داشته باشی.

ای‌بسا سرداران زخمی که در بزنگاهی از نبرد، فرمانده مقتدر حریف را با پرچمش به زیر کشیده و قاعده بازی را برهم زده‌اند، همان‌هایی که نامشان، آکنده از خروش و غریو سربازان و ملتشان خواهد ماند.

این گوی و این میدان! تا پیش از دمیدن سوت آغاز مسابقه، دستان سپیدرودی‌ها و تراکتوری‌ها در جیب‌هایشان است؛ یکی فشرده روی سکه و دیگری فشرده برای از سکه انداختن رقیب!

خون به پا خواهد شد...

سرخ‌های سپیدرود چنان غرق در پیچ‌وتاب لیگ شده‌اند که گویی در شبی زمستانی، گرفتار در گردنه‌ «هیران گیلان» عزم سفر به ناکجا‌آباد دارند، کورسوی امید آنان به تلولوی انوار خورشید پشت کوه‌های سرفراز تالش بزرگ بوده و با قلبانی فراخ به وسعت «دریای کاسپین» دل به بی‌کران زده‌اند.

محرومان و مصدومان دو تیم

دو تیم در تقابلی حساس و نفس‌گیر بدون بازیکن محروم به مصاف یکدیگر می‌روند، تراکتورسازی تبریز سوگیتا و موسوی را به دلیل مصدومیت و سپیدرود رشت کوروش ملکی، حسین ابراهیمی و لوکا نوزادزه را به دلیل مصدومیت و محمد علیزاده را به دلیل مشکلات نظام‌وظیفه در اختیار نخواهد داشت.

تقابل دو تیم در لیگ برتر

دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز در لیگ‌های هفدهم و هجدهم سه دیدار مقابل یکدیگر برگزار کرده‌ و هیچ‌یک از دیدارها با نتیجه تساوی توأم نشد، تراکتورسازی دیدار رفت لیگ هفدهم را در ورزشگاه خانگی با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد و در دیدار برگشت در شهر باران تن به شکست یک بر صفر داد، دیدار رفت دو تیم در لیگ هجدهم در تبریز با نتیجه دو بر یک به سود تراکتوری‌ها خاتمه یافت و باید منتظر چهارمین تقابل دو تیم ماند.

نتایج دیدارهای اخیر دو تیم

آخرین پیروزی سپیدرود در لیگ برتر مقابل فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در نوزدهم آبان ماه رقم خورده و این تیم به مدت 154 روز طعم پیروزی را نچشیده است.

سرخ‌های شهر باران در شش دیدار اخیر خود سه تساوی کسب کرده و متحمل سه شکست شده‌اند، این تیم مدت‌های مدیدی است از کسب پیروزی ناتوان بوده و راه پیروزی را گم‌کرده است.

در سوی مقابل تراکتورسازی تبریز در شش دیدار خود فراتر از انتظارها ظاهرشده و با کسب پنج پیروزی و یک تساوی عملکردی خارق‌العاده از خود برجای گذاشته است، عملکردی که این تیم را در یک‌قدمی قهرمانی قرار داده است.

داوران دیدار سپیدرود – تراکتورسازی

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت 17:00 روز جمعه بیست و سوم فروردین‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود بر عهده سیدرضا مهدوی بوده و علی‌اکبر نوری، یوسف مغروری و محمدعلی پورمتقی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند، نظارت داوری این دیدار بر عهده ابوطالب طاهریان است.

دیدار دو تیم با قضاوت شش داور برگزار می‌شود و علی بای عبدالنبی پورخلف به‌عنوان داوران پشت دروازه در امر قضاوت، داور وسط مسابقه را یاری می‌کنند.

لیست 19 نفره سپیدرود رشت

ایمان صادقی، میلاد شیخی‌سلیمانی، امین جوادی‌مقدم، علی عباسی، هومن ربیع‌زاده، میلاد قربان‌زاده، محمد غلامی، مازیار نوری، میثم فردوسی، جواد آقایی‌پور، ابراهیم لطفی، محمد بلبلی، مهدی بیات، میثم تهیدست، حسین شنانی، مهرداد بایرامی، مهدی محمدیاری، حمیدرضا طاهرخانی و میلاد احمدی.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی 343 وارد زمین خواهد شد، مهرداد بایرامی در تقابل با هم‌تیمی‌های سابق خود از انگیزه‌ای بالا برخوردار بوده و امید نخست گلزنی پسران شهر باران به شمار می‌رود.

در سوی مقابل تراکتوری‌ها با سیستم احتمالی 4231 وارد زمین خواهند شد، استوکس مهاجم زهردار تراکتوری‌ها روزی سخت برای مدافعین سپیدرود رقم خواهد زد.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال:

استقلال خوزستان ۱_۳ فولاد خوزستان

ماشین‌سازی تبریز ۰_۰ نساجی مازندران

برنامه سایر دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال:

جمعه 23 فروردین‌ماه

پدیده شهر خودرو - نفت مسجدسلیمان

صنعت نفت آبادان - پارس جنوبی جم

سپاهان اصفهان - استقلال تهران

شنبه 24 فروردین‌ماه

پیکان - ذوب‌آهن

پرسپولیس - سایپا

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:00 روز جمعه بیست و سوم فروردین‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات