خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: حمایت مردم، سازمان ها و نهاد ها در مقابل این تصمیم آمریکا وظیفه سپاه را سنگین تر می کند و دشمن بداند این اقدام باعث اتحاد بیشتر کشور عزیزمان شده است و سپاه قوی تر از گذشته در مقابله با دشمن و تروریست ها ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۷۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در جمع مردم طبس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: مقام معظم رهبری برای یک پاسدار واقعی خصوصیاتی را ترسیم کرده اند که از جمله ولایت مداری، اخلاص و خدمت به مردم است و پاسداران باید اینها را در خود تقویت کنند.

وی با اشاره به اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه عنوان داشت: در این روزها شاهد بودیم که دولت آمریکا در آستانه روز پاسدار سپاه را که مولود انقلاب است، در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده است و علاوه بر مسائل دفاع، در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی نقش به سزایی داشته است.

 فرحبخش ثانی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا سپاه را که مورد عزت ایران اسلامی است تروریست دانسته  افزود: این دشمنی همیشه در این چند سال وجود داشته است و این پیروزی و استقلالی که امروز داریم مرهون زحمات شهدا، همرزمان شهدا، جانبازان، نظامیان و پاسداران است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس  اظهار داشت: تروریست نامیدن سپاه در حالی است که خود امریکا از حامیان درجه یک تروریست ها بوده  و در کشورهای دیگری به تروریستها کمک کرده اند ولی سپاه همیشه سعی داشته است در مقابل گروه های مختلف تروریستی مقاومت کند و در آخرین اقدام خود سپاه موجب شکست داعش در منطقه شده است.

وی ادامه داد: وظیفه  اصلی سپاه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که در طول انقلاب در عرصه های گوناگون از جمله جنگ دفاع مقدس در کنار نیروهای نظامی و مردمی جنگید و پس از 8 سال حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.

سرهنگ فرحبخش ثانی گفت: بعد از جنگ 8 ساله در راستای حفاظت از دستاورد های انقلاب سپاه در زمینه ای سازندگی، فرهنگی، محرومیت زدایی و اقتصادی وارد شد و خدمات زیادی را عرضه کرد امروز هم سپاه در کنار سایر گروه های مردمی و نظامی در کنار سیل زدگان قرار گرفته و توانسته است کمک های زیادی را در این عرصه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مردم، سازمان ها و نهاد ها در مقابل این تصمیم آمریکا وظیفه سپاه را سنگین تر می کند و دشمن بداند این اقدام باعث اتحاد بیشتر کشور عزیزمان شده است و سپاه قوی تر از گذشته در مقابله با دشمن و تروریست ها ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها