خبرهای داغ:
سردمداران کاخ سفید می‌دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک سازمان نظامی نیست، بلکه یک مجموعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی در مسیر تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۴۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی به مناسبت اعلام نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی از سوی دولت آمریکا در یادداشتی نوشت:

بسم الله القاصم الجبارین

تصمیم دولت آمریکا نسبت به تروریست خواندن سپاه پاسداران بعد از تحریم دانستن این نهاد انقلابی در چهار دهه، حرکتی بود که انتظارش می‌رفت. حرکتی که از ضعف مفرط این دولت خون آشام و اقتدار و کارآمدی این نهاد جهادی حکایت می‌کند.

استکبار جهانی بارها از دست سپاه سیلی خورده است و آخرین سیلی محکمی که نثارش شد، نابودی داعش پلید به عنوان فرزند شیطان بزرگ آمریکا بود. پس نباید از رفتار این مستکبر شیطانی تعجب کرد آن هم در اوج کمک رسانی این مجموعه عظیم به سیل زدگان کشور.

دولت آمریکا نشان داد که چقدر از انقلاب اسلامی عصبانی است و از این عصبانیت در حال جان کندن است.

سردمداران کاخ سفید می‌دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک سازمان نظامی نیست بلکه یک مجموعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی در مسیر تمدن نوین اسلامی است.

تروریست خواندن سپاه به معنای تروریست خواندن فرهنگ و تمدن خواهد بود.

این تصمیم احمقانه نه تنها باعث تضعیف این نهاد تمدنی نمی‌شود که منشأ انسجام ملت ایران اسلامی و زمینه رشد و شکوفایی سپاه قهرمان می‌گردد.

ملت انقلابی از تصمیم به جای شورای عالی امنیت ملی در تروریست خواندن نیروهای نظامی آمریکا در منطقه نیز سپاسگزار است.

والسلام علی من اتبع الهدی
عبدالحسین خسروپناه
حوزه علمیه قم
۲۰ فروردین ۱۳۹۸

ارسال نظرات
پر بیننده ها