خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نسخه شفا بخش امروز جامعه، هوشیاری و بیداری؛ و همچنین شناخت دوست و دشمن است، گفت: اگر در این پیچ تاریخی خوابمان ببرد، نسل آینده جهان نسبت به ما اعلام جرم خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۹۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در جمع طلاب و روحانیون مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تمام مسلمانان جهاد اظهار کرد: آیت الله بهاءالدینی فرموده اند که باید درس اخلاق را از صیاد شیرازی یاد بگیریم.

 

وی افزود: در بحث پیروزی ها و شکست باید گفت، پیروزی در معنی صحیح خود آن جایی است که پیروزی ذاتی محقق گردد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: عوام مردم پیروزی را در غلبه ظاهری می دانند، در حالی که وقتی می توان نام پیروزی را، پیروزی گذاشت که همراه با پیروزی ذاتی باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: علم غلبه ذاتی دارد و اگر همه ی دنیا را جهل فرا گیرد علم مغلوب نمی شود، لذا آن انسانی که می خواهد به پیروزی برسد باید در سنگر علم خود را به ابزار پیروزی مجهز کند.

 

وی با اشاره به اینکه شما وقتی به پیروزی دست پیدا می کنید که زندگی شخصیتان را به علم، عقل و فطرت مجهز کنید، گفت: اگر همراه با پیروزی های ذاتی، غلبه ظاهری به وجود آید، آن زمان دنیا به مدینه فاضله تبدیل خواهد گشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ادعاهای امروز بسیار زیاد است اما این ادعاها همه بر سر مسائل و منافع مادی، پست، شهرت، پول و مال است در حالی که باید جامعه را نجات دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه وقتی حرف از ملاک ها زده می شود، همه مردود می شوند مگر پیشوایان حق، افزود: آن زمانی که پای انصاف به میان می آید می بینید که دوست و دشمن در خصوص ائمه اطهار چه می گویند، یک حرف می زنند و زبان به اعتراف می گشایند.

 

وی یادآور شد: بزرگترین دشمنان اسلام برای غلبه بر مسلمانان و به خصوص شیعیان، تخصص های کارشناسی گذاشته اند و برای هر یک از ائمه اطهار جداگانه افرادی را منصوب کرده اند تا در هر امری اطلاعات تاریخی را به دست آورند، زیرا خوب می دانند در هر جنگی ابتدا باید اطلاعات کافی را داشته باشند.

 

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دنیای امروز که جهان به دو قسمت حق و باطل تقسیم شده است، اربعین حسینی یک بُرد و ارزش بین المللی دارد و همگان مشاهده می کنید که از سراسر جهان و سایر مذاهب در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند، و آن به این دلیل است که وقتی پای حقایق به میان می آید حتی کشیش مسیحی صلیبش را بر زمین می گذارد و به خاک می افتد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدالت، عقلانیت و حرکت وحیانی در سطح جهان مشتری دارد، مطرح کرد: اگرچه غلبه و سلطه ظلم وجود دارد اما ملت ها تشنه عدالتی هستند که آرمان مقدس جمهوری اسلامی است، آرمانی که برخاسته از مکتب ائمه اطهار است.

 

وی یادآور شد: تمامی تحریف هایی که شیطان های داخل و خارج به صورت گسترده ایجاد می کنند تا  اسلام را بد جلوه داده و غرب، شیطان بزرگ، انگلیس و فرانسه شیطان درجه دوم را بزک کنند و با یکدیگر لبخند می زنند، همه کلک هایی است برای اینکه افکار عمومی را منحرف کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: امام راحل در 40 سال پیش فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است اما متاسفانه برخی ها این جمله را نگرفتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه سیستم آمریکا و یهود، سیستمی است که می خواهد همه مردم دنیا را نوکران خود قلمداد کنند، گفت: این سیستم در بخشی از تشکیلاتش سازمان ملل قرار دارد که در جریانات دنیای امروز صدایش بلند نمی شود، در مقابل زورگویی ستمگران سکوت و نسبت به فریاد مظلوم خواهان مخالفت می کند.

 

وی ادامه داد: منافقین 17 هزار از بهترین انسان های کشور ایران اسلامی را ترور و سپس از کشور فرار کردند، اما این سیستم چنین گروهکی را از لیست گروه های تروریست خارج می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: تشکیل گروهک های تروریستی داعش، طالبان و... ایجاد تفکر وهابیت، اختلاف افکنی قومی، مذهبی و زبانی، همه توسط غربی ها به وجود آمده است، حال با این تاریخ گذشته حرف از تروریست می زنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ما هیچ توقعی از دشمن نداریم، اما ما مسلمان هستیم، لذا چطور می شود که برخی ها دشمن را دوست خود می گیرند، با آن ها لبخند می زنند و به آن ها جرأت جولان می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و شیطان بزرگ که خود گروه های تروریستی را ایجاد و آن ها را جابجا می کند چطور نیروهای مستقل یک کشور مستقل را تروریست می نامد، آیا چنین اتفاقی از نظر حقوق بین الملل در دنیا افتاده است؟ آیا اینگونه عمل کردن خنده آور نیست؟

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا کی می خواهیم حالت سرگردانی داشته باشیم، تصریح کرد: مراجع عظام همواره مردم را راهنمایی می کنند و در هر صحنه ای چراغ جامعه اند، اما متاسفانه مشاهده می کنیم، یک عده لباس عالم دینی را پوشیده اند و ابهام می آفرینند و به جای اینکه چراغ جامعه باشند مردم را سرگردان می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: امروز باید هر مسلمان از دنیا اسلام از جمله اتفاقاتی که در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، نیجریه و... به وقوع می پیوندد آگاه باشد، اما متاسفانه برخی ها در داخل مردم را سرگردان می کنند.

 

وی با بیان اینکه نسخه شفا بخش امروز جامعه، هوشیاری و بیداری؛ و همچنین شناخت دوست و دشمن است، گفت: اگر در این پیچ تاریخی خوابمان ببرد، نسل آینده جهان نسبت به ما اعلام جرم خواهد کرد.

 

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به طلاب گفت: امروز شما باید خود را مجهز کنید زیرا دنیا تشنه تفکر شماست، لذا مسئولیتتان بسیار سنگین است و باید جهانی فکر کنید و اگر به کمتر از آن قانع شوید، قابل قبول نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها