خبرهای داغ:
در مراسم حمایت و تجلیل از فعالان فرهنگی مذهبی هندیجان به همین منظور از تلاش های صادقانه و پیگیرهای مستمر در انعکاس به موقع خبرهای مذهبی از خبرنگارونماینده خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان در حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی وجمعی از هیات های مذهبی مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۸۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،اداره تبلیغات اسلامی هندیجان به پاس زحمات یک ساله ومستمر در برنامه‌های مذهبی و مخصوصا در ماه محرم و اربعین حسینی (ع) ، ماه رمضان شب های قدر ، اعتکاف و دهه فجر به شایستگی از خبرنگار بسیج نیوز هندیجان محمدرضاشعبانی تقدیرو تشکر نمود .

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی اظهار داشت : جوانان بسیجی که در هیات های مذهبی مشغول فعالیت هستند برای مراسمات ملی و مذهبی در شهرستان با تمام وجود زحمت می کشند و همیشه برنامه های آنها موفقیت آمیز و با کیفیت بوده است.

وی افزود: خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان برادر محمد رضا شعبانی همکاری خوبی با اداره تبلیغات، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و مخصوصا هیات های مذهبی شهری و روستایی هندیجان دارد و انصافا اخبار ارسال شده جناب شعبانی خیلی مرتب و منظم تنظیم می شود که همیشه مورد تایید همه مردم و مسئولان قرار می گیرد.

وی بابیان حمایت از سپاه و بسیج گفت: همه ماها از سپاه و بسیج پشتیبانی و حمایت می کنیم و از تلاش های خوب سپاه در کارهای عمرانی ، فرهنگی مذهبی و دیگر کارها ی جهادی تقدیر و تشکر می شود و دشمنان اسلام این را بدانند که همه ماها سپاهی و بسیجی هستیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها